Dominans? (marsvin) {{forumTopicSubject}}
Nu er det sådan at jeg har tre marsvin.
Jeg købte min store gris som en han, men der gik ikke længe før der var tre andre små grise(!)
Jeg er kommet af med hannen af de tre unger, og kommer af med en af pigerne imorgen - Og havde bestemt mig for at beholde tredje unge som selskab for sin mor.
Nu er der så et andet problem. Den jeg beholder render hele tiden i numsen på sin mor, som vrikker rundt med rumpen, som havde det været en 'legesyg' dreng. Jeg har tjekket pigen jeg beholder nedenunder, og hun ligner sin mor forneden. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor de bliver ved at rende sådan efter hinanden og være så stride. Jeg troede det ville gå over men nu gør de det konstant! Jeg regner selv med det er dominans, er der nogen der har erfaring med lignende situationer, der kunne give mig nogle gode råd eller fortælle mig hvad jeg skal stille op?
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
maj 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 12 Emner: 37 Svar: 409
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 6 Emner: 45 Svar: 657
aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Ja, det ser temmelig dumt ud. Den eneste der bliver nappet, er heldigvis den der bliver hentet imorgen.
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
De er ved at være halvstore i det. Har haft marsvin i 7 års tid, men de to jeg havde gik hver for sig, da det var en pige og en dreng.
Nu har jeg jo så kun pigerne, som alle sammen ser ens ud forneden. De to små er 8 uger..
Men ja, jeg synes også selv det er underligt.
Dominans? (marsvin)