{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Sandra H
Sandra H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Dominans? (marsvin) {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan at jeg har tre marsvin.
Jeg købte min store gris som en han, men der gik ikke længe før der var tre andre små grise(!)
Jeg er kommet af med hannen af de tre unger, og kommer af med en af pigerne imorgen - Og havde bestemt mig for at beholde tredje unge som selskab for sin mor.
Nu er der så et andet problem. Den jeg beholder render hele tiden i numsen på sin mor, som vrikker rundt med rumpen, som havde det været en 'legesyg' dreng. Jeg har tjekket pigen jeg beholder nedenunder, og hun ligner sin mor forneden. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor de bliver ved at rende sådan efter hinanden og være så stride. Jeg troede det ville gå over men nu gør de det konstant! Jeg regner selv med det er dominans, er der nogen der har erfaring med lignende situationer, der kunne give mig nogle gode råd eller fortælle mig hvad jeg skal stille op? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dominans? (marsvin)
  • #1   13. aug 2012 Så længe de ikke bider hul på hinanden s bare lad dem være.. smiley

• #2   13. aug 2012 Jeg er enig med Mad-Mutten. Så længe de 2 tøser ikke laver skader på hinanden, så skal du lade dem klare tingene selv. smiley De skal nok finde ud af det. smiley

• #3   13. aug 2012 Det gør mine to piger også smiley der er ikke sket noget ved det, andet end at det ser ret så dunt ud smiley

• Sandra H
    Sandra H Tilmeldt:
    aug 2012

#4   13. aug 2012 okay, tusindtak for svarene.
    Ja, det ser temmelig dumt ud. Den eneste der bliver nappet, er heldigvis den der bliver hentet imorgen. smiley

• #5   13. aug 2012 har du haft andre til og kigge? for det kan godt være svært at se kønnet på små unger hvis man er uerfaren... du kan evt tage nogle gode nærbilleder og lægge herind. Det lyder mærkeligt den skulle rende i rumpen på sin mor og brumme konstant...

• Sandra H
    Sandra H Tilmeldt:
    aug 2012

#6   13. aug 2012 Nej, det har jeg ikke.
    De er ved at være halvstore i det. Har haft marsvin i 7 års tid, men de to jeg havde gik hver for sig, da det var en pige og en dreng.
    Nu har jeg jo så kun pigerne, som alle sammen ser ens ud forneden. De to små er 8 uger..
    Men ja, jeg synes også selv det er underligt.

Kommentér på:
Dominans? (marsvin)

Annonce