{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Kanin adfærd. {{forumTopicSubject}}

Når min kanin er udenfor så stiller han sig nogen gange overfor mig med hovedet og kroppen vendt mod mig, går jeg frem mod ham så løber han.
Men stopper jeg igen, så stopper han også. Så jeg prøvede at gå hurtig/løbe efter ham, og det ser ud til at han vil lege, altså at han vil have jeg løber efter ham.
Han er ikke skræmt når han løber, og stopper tit op og kigger efter mig..

Er det normal adfærd? Og gør han det bare for at lege?
Har i prøvet noget lign.?

Han er i forvejen <b>meget</b> tillidsfuld, og er opmærksomheds krævende..
Jeg har kun haft ham hjemme i 3 dage, men har kendt ham siden han var lille og nøgen :).

Mvh. Isobel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin adfærd.
  • #1   26. jul 2012 Tror ikke han vil have dig til at løbe efter, han holder nok bare øje med dig.

    Gangster løb efter os før han blev kastreret, det ville være normal adfærd for en kanin, men ikke at den vil have nogen til at løbe efter den - den er jo et byttedyr og vil føle at den bliver jagtet.


  • #2   26. jul 2012 Det er netop det jeg tænkte Simse, han er byttedyr og det ville være forkert.
    Men nu har han gjort det 2 dage i træk, hvor han kommer bevist og sætter sig foran en, og bevæger man sig ikke så kommer han hen og bider i tøjet.
    Det er heller ikke kæl han er ude efter...
    Nå men vil prøve at søge lidt på google, kan jo være andre har prøvet det samme.

    Jeg vil ikke "jage" ham igen, før jeg finder ud af hvorfor han gør det.


  • #3   26. jul 2012 Altså Pedro gør det samme, uden snor, han løber tre skridt og venter på mig, for mig tror jeg at han gør det for at drille. Men selvfølgelig , hver sin mening. smiley
    Men jeg vil sige det er fordi han føler sig som et byttedyr evt.


Kommentér på:
Kanin adfærd.

Annonce