{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Kanin: overvejer om jeg kan flytte dem rundt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har tre kaniner. - En indenfor (teddy) og to udenfor i hver deres bur (Rex og dværgvædder).
For 14 dage siden kom de to udenfor, fordi jeg tænkte de ville have godt af at være udenfor.
Men teddyen som er indenfor lod jeg være her fordi hans pels filtre helt vildt hurtigt. Men...han er ret utryg og bevæger sig ikke så meget rundt. Han virker lidt deprimeret.. - Hvis man kan sige det sådan. Men det er jo også ret varmt indenfor i det hele taget, og måske han faktisk har bedst af at være udenfor. Jeg har ikke bure til at alle tre kan være udenfor, så jeg er nødt til at have en indenfor.
Så jeg overvejer om jeg skal tage en af de andre indenfor og teddyen så skal udenfor i bur..
Men kan jeg tage den ene indenfor nu når han har været udenfor i 14 dage? Kan han tåle det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin: overvejer om jeg kan flytte dem rundt?
  • #1   12. jul 2012 køb et ekstra bur til udenfor - bare et billigt et på guloggratis , så kan du senere købe et du syntes om når pengene er til det. (hvis det er et penge-spørgsmål) og nej jeg ville ikke flytte nogen ind igen, men jo mon ikke den overlever det.

  • #2   12. jul 2012 Jeg mener sommer/indepelsen sættes ved 15 grader. Så med det mindre du bor meget anderledes temperatur-mæssigt end os andre, så burde dyrene ikke lide overlast pga. temperaturen.

    Måske ville jeg selv være mere bekymret over alt det flytten-rundt, når kaninerne skal vende sig til alt det nye - mange gange på kort tid.

    Husk at sikre sig de ikke står i træk og stærk sol. Det gælder både de dyr der er ude-vante og dem, der har stået inde smiley


  • #3   12. jul 2012 Det er pga pladsen de står som de gør smiley
    Men jeg synes også jeg havde hørt noget med de 15 grader.
    De har en presenning (staves) hen over buret når det rigtig blæser og regner fordi de står i haven hvor der ikke er halvtag. Så de får ikke træk og regn.
    Den ene af dem udenfor ville være god indenfor. Den er meget menneskesøgende så jeg tvivler ikke På om han vil blive forvirret. Nu her hvor det har regnet har de været indenfor og lege en times tid så de er vant til omgivelserne og lugtene herinde. Så tænkte mere pga det med temperaturene osv. smiley
    Men tak for svarene.


Kommentér på:
Kanin: overvejer om jeg kan flytte dem rundt?

Annonce