{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.441 visninger | Oprettet:

Gnavere og ikke gnavere der kan oprettes på gnavergalleri: {{forumTopicSubject}}

Dette er ikke ment som en diskution, men som en servicemeddelelse fra min side af smiley Som i kan se er der flere ikke-gnavere end ildere og kaniner der må være herinde smiley

Afrikansk Dværgsyvsover
Buskhalemus
Chinchilla
Degu
Dværghamster
Egern
Fedthalemus
Hamster
Hestespringer
Ilder
Jordegern
Kanin
Lemming
Marsvin
Mus
Natalmus
Pigmus
Pindsvin
Præriehund
Steppelemming
Sugar Glider
Tamrotte
Zebramus
Ørkenrotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gnavere og ikke gnavere der kan oprettes på gnavergalleri:
  • #1   6. jul 2012 Jeg er ikke helt sikker på jeg ved hvor du vil hen med indlægget her? Det kan jo ses hvis man går ind under "opret galleri"?

    Og det er jo ingen hemmelighed at der ikke kun er gnavere herinde... Men jeg mener stadig der er langt mellem de nævnte ikke-gnavere der og ildere...


  • #2   6. jul 2012 Det er som sagt en service meddelse.. Det er ikke alle der ved hvilke dyr der kan oprettes..

  • #3   6. jul 2012 Men det kan man jo ikke være i tvivl om, hvis man prøver at oprette...

  • #4   6. jul 2012 Nu er det jo ikke alle der ville prøve at oprette fx ildere og pindsvin på et gnavergalleri smiley

    Hvorfor så negativ over en service meddelse? Hvis du ikke kan bruge den, så kan du da bare ignorere den..


  • #5   6. jul 2012 Jeg spørger bare ind til den - det er vel fair nok?

    Jeg kan ikke se hvor jeg er negativ henne... Så alle de indlæg man undrer sig over, dem skal man bare ignorere? Så ville der godt nok være mange der fik forkerte svar her på galleriet, hvis man ikke spurgte mere ind til deres indlæg...


  • #6   6. jul 2012 Du spørger hvor jeg vil hen med indlægget, selvom det tydeligt står først i indlægget..

  • #7   6. jul 2012 Ja, der er flere dyr der kan oprettes (og i brugerbetingelserne står der at alle smådyr er velkomne), men lad os da lige se på din liste...
    Gnaverne er markeret med fed.

    <b>Afrikansk Dværgsyvsover
    Buskhalemus
    Chinchilla
    Degu
    Dværghamster
    Egern
    Fedthalemus
    Hamster
    Hestespringer</b>
    Ilder
    <b>Jordegern</b>
    Kanin
    <b>Lemming
    Marsvin
    Mus
    Natalmus
    Pigmus</b>
    Pindsvin
    <b>Præriehund
    Steppelemming</b>
    Sugar Glider
    <b>Tamrotte
    Zebramus
    Ørkenrotte</b>

    Det her viser faktisk meget godt, at der er så mange gnavere der allerede er her inde, at der slet ikke er nogen grund til at alle de andre også er her.
    Jeg tror faktisk også, at nogle mennesker med mere eksotiske gnavere, holder sig helt væk, fordi det er så useriøst og misvisende (flere ting gør stedet useriøst, men kun det med rod i navnet vs. hvilke dyr der må være her, gør stedet misvisende)

    Og hvorfor kommer du egentlig overhovedet med "service meddelelser"?




    oO(Til dem der ikke lige kan overskue det, så er det 4 ud af 24 dyr der ikke er gnavere. Og vi har ikke engang alle de gnavere her inde, der potentielt kunne komme her ind)


  • #8   6. jul 2012 Mor til Katja, så vil jeg spørge som Pia N: "Hvorfor kommer du egentlig overhovedet med service meddelelser"?

    Som jeg ser det, er det vel HA'ernes arbejde, hvis de mener der skal komme en servicemeddelelse. Men det her er jo nærmest for dummies???


  • #9   6. jul 2012 *Furrytails* Pia N: Vi er helt enige. For min skyld kunne vi sagtens nøjes med gnavere herinde - så kunne man lave et smådyrsgalleri til resten, for er der noget, der fylder op herinde, så er det fx sådan noget som kaniner. Det er lidt synd at de andre dyr bliver væk i mængden... Dem skal man ind og søge specifikt efter, hvis man ønsker at støde på dem.

  • #10   6. jul 2012 Der er jo også så mange kaniner, at man kan undre sig over, hvorfor de ikke bare får et selvstændigt galleri.
    Tror også det ville gavne kaninfolket...


  • #11   6. jul 2012 Problemet er at de ikke-kanin-relaterede emner bliver gemt blandt alle kanin-emnerne...

  • #12   6. jul 2012 For mig er smådyrsgalleri to skridt i den gale retning...
    Og hvad så med ræve, næsebjørne, vaskebjørne og andre af den type pattedyr?
    Det ender også bare med, at fugle, fisk, krybdyr, padder og kryb bliver smidt her ind.


  • #13   6. jul 2012 Mette A, det sidste er en god idé. Men smådyrsgalleri her? Nej tak - der er jeg enig med Pia...

  • #14   6. jul 2012 Pia, man må ikke have ræve privat i DK længere - mener jeg i hvert fald at have læst. (udover fenneken)

  • #15   6. jul 2012 jeg forstår ikke helt meningen med denne tråd?

    "servicemeddelelse" står der? "ikke til diskussion" står der også?
    Er det ikke kun moderator der skal oprette den slags og de kan vel også lave dem så man ikke KAN skrive i dem?
    Mor til katja: hvad vil du med tråden? bare fortælle os noget vi selv kan finde på forum NÅR vi har brug for at vide det, eller debattere? det er trods alt et debatforum det her...;)


  • #16   6. jul 2012 Simse:
    Jo, man må have rød ræv (domestiseret form) og fenneke ræv.
    Man må bare ikke have dem på rævefarme.

    Det sidste der er blevet ulovligt, er mårhunde... Virkelig fesent grundlag de blev gjort ulovlige på, men det er der jo ikke noget nyt i :s


  • #17   6. jul 2012 Jeg synes bestemt ikke det skal være et smådyrsgalleri, jeg er kommet her ind for at kigge på gnavere, og snakke om dem sammen med andre der har samme interesse som mig.. Vil helst ikke se folk med slanger her inde, da de jo lever af vores små gnavere.. For det andet synes jeg det er helt fint som det er nu, kan godt lide at kigge på kaninerne, og vil synes det er synd hvis de skal væk her fra, selvom jeg ikke selv har kaniner..

  • #18   6. jul 2012 FOrdi jeg har lyst til at give en servicemeddelse.. Der findes faktisk mennekser der gerne vil gøre andre en tjeneste uden at have skumle bagtanker med det :S

  • #19   6. jul 2012 Susan S - Nu er det en servicemeddelse og ikke en Hjælpe Admin info smiley

  • #20   6. jul 2012 Maria - FOr dummies? Der er altså ingen grund til at nedrakke hverken mig eller andre brugere herinde..

    Hvad er dit problem egentlig?


  • #21   6. jul 2012 men hvorfor mener du vi ALLE har brug for denne "servicemeddelse"? jeg har ikke bedt om den, og får jeg brug for den finder jeg det jo selv. Svarer lidt til hvis jeg sad på forum og oprettede emner om hvordan man sender en privat besked, osv... ja oprettede en masse emner om hvordan man bruger forummet. Det kan langt de fleste selv finde ud af...

  • #22   6. jul 2012 Susan S: Hvor skulle hun ellers skrive det henne? hvis der er nogle der gerne vil vide hvordan man opretter en privat besked, vil de da også spørge i et forum..

    Hvis der nu er nogle der gerne vil vide det, bare fordi du eller jeg ikke lige har brug for det.. Så vil de måske kigge dette forum, hvem ved?


  • #23   6. jul 2012 dvs hun regner med at fremover vil ingen nogensinde spørge om det igen fordi alle selvfølgelig bruger søgefunktionen og finder netop HENDES indlæg? hm... altså jeg tillader mig at tvivle på det virker;)

  • #24   6. jul 2012 Mor til Katja, pak nu lige den der jeg-føler-mig-forfulgt-attitude væk, for der er intet i det. Jeg er ikke ude efter dig. Jeg undrer mig over et indlæg og spørger ind til det. Kommer med min mening, som man jo gør i et DEBATforum. Længere er den ikke. Så ned, jeg er ikke efter dig og jeg kan ikke se hvor jeg nedrakker dig eller andre!

  • #25   6. jul 2012 Er enig med de fleste andre.

    Hvorfor er vi brug for et såkaldt "serviceindlæg"? Det er så nemt selv at finde det med hvilke dyr der må oprettes, og kan folk af en eller anden grund ikke finde det, så skal de nok spørge.



  • #26   6. jul 2012 Susan S: Tror heller ikke lige der er nogle der vil lede efter det, og hvad skulle de søge under?

    Men nu synes Mor til Katja at der åbenbart var et behov for at vi fik det afvide, ja så fik vi alle sammen i forumet her også lige noget at snakke om smiley

    Altså lad os nu ikke se os sure eller noget på hende, helt ærligt, hun har jo ikke gjort andet end at skrive et debat forum indlæg, vi har jo selv valget om, om vi vil skrive her inde, og bruge det til noget, så vi behøver ikke hakke på nogen..


  • #27   6. jul 2012 Maria - Og som jeg skrev det var ikke en debat, men en service meddelse.. Der er ingen grund til at undre sig, jeg har ingen skjulte bagtanker med det..

    Susan S - Hvis du ikke har brug for det, så gå dog ud af tråden igen, svære er det altså ikke.. Det hele handler ikke om dig.. Der er altså mennekser der vil være flinke overfor andre uden at have bagtanker med det smiley


  • #28   6. jul 2012 Susan S - Har du brug for ALLE indlæg der bliver skrevet herinde? Hånden på hjertet? Nej vel..

  • #29   6. jul 2012 Hvorfor være så negativ over en service meddelse? Hvad er grunden til i ikke bare tænker "Nå okay" og går videre? Der må jo ligge et eller andet under når der skal hakkes sådan..

  • #30   6. jul 2012 Mor Til Katja: Du kan da ikke oprette et indlæg i et debatforum, uden at forvente at der kommer en debat ud af det??? Og hvem siger noget om skjulte bagtanker udover dig selv?

    Hvorfor ser du det som hakkeri og ikke bare som hvad det er: At folk undrer sig over en "servicemeddelelse" som egentlig ikke er brugbar for nogen? Jeg kunne forstå hvis det var en "ahaaa servicemeddelelse".

    Men stop nu med at tage alting så personligt.


  • #31   6. jul 2012 Måske fordi du altid sidder med en løftet pegefinger, og helt generelt har en tendens til at opføre dig som om du bestemmer alt (også efter du er trådt af som HA'er), og hvad du siger er definitivt det rigtige, også selvom der står noget andet i brugerbetingelserne...

    (Jeg snakker på ingen måde om dyrehold her. Udelukkende om GG og hvad man må og ikke må på GG)


  • #32   6. jul 2012 den er sgu sær den her tråd... man opretter et emne som en "servicemeddelse" uden at være HM. Der bliver sagt tråden ikke er til diskussion og når så folk alligevel spørger "jammen hvorfor når nu det er noget af det der er nemmest at finde selv?" så har de skjulte bagtanker... er jeg den eneste der er "tabt" efterhånden?

  • #33   6. jul 2012 Nej Susan..?
    Sidder også er lidt forvirret..
    Må give dig ret, sær tråd..


  • #34   6. jul 2012 Maria - Jo det kan jeg godt..

    Pia N - Jeg skriver stortset aldrig herinde mere, så nej jeg sidder ikke tit med en løftet pegefinger, og jeg tror ikke jeg bestemmer alt smiley

    Susan S - HM? Tja folk må jo mene der er skjulte bagtanker med det jeg laver når det er jeg blot giver en servicemeddelelse, som man nemt kan ignorere hvis man ikke har brug for den..


Kommentér på:
Gnavere og ikke gnavere der kan oprettes på gnavergalleri:

Annonce