{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Hankanin opfører sig rebelsk - Hormoner?? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Jeg har et lidt spøjst spørgsmål. Jeg har en hankanin på 4-5 år (præcis alder er usikker da jeg har adopteret ham).

Jeg har haft ham i over et år og Han plejer egentlig at være dejlig renlig og plejer hverken at lægge små kugler eller tisse andre steder end sit toilet.
På det sidste er han begyndt at opføre sig lidt vildt, han er begyndt at bruge "forkerte" hjørner som toilet i buret (selvom der ikke er sket ændringer i buret), han lægger mange kugler udenfor sit bur, graver som en sindssyg i sin bamse og i tæpper og så markerer han ved at tisse på ting (ofte på mig, hvis jeg sidder nede på gulvet med ham og i forbindelse med at han "graver").

Mit spørgsmål er egentlig ikke omhandlende hvordan jeg ændrer på hans adfærd, men mere om hans ændring i adfærd kan skyldes hormon påvirkning udefra? Jeg er nemlig i de sidste par uger af min graviditet og har overvejet om han måske kan fornemme mine hormoner eller en dift fra mig som får ham til at reagere lidt vildt??
Er der nogen der har oplevet dette med deres kaniner??
(Og ja, han får lov til at komme ud og grave hele foråret og om sommeren og han bliver også aktiveret her indenfor om vinteren)

På forhånd mange tak for indputs smiley

Jeanett


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankanin opfører sig rebelsk - Hormoner??
Kommentér på:
Hankanin opfører sig rebelsk - Hormoner??

Annonce