{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.969 visninger | Oprettet:

Hjælp! Min kanin gnaver i paneler {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har et problem med min lille kanin. Hun er i gang med at spise alle vores paneler i lejligheden. Jeg har prøvet at spraye dem med bidestop til hunde og katte, men hun er ret lige glad med det.
Jeg bruger en del tid på at nusse med hende. Hun har rigtig meget legetøj, men hun gider ikke bruge det. Jeg overvejer at købe en ven til hende, så hun ikke føler sig ensom eller keder sig.
Har i nogle gode forslag, hvad jeg kan gøre, så hun ikke spiser mine paneler? Jeg har læst et sted at jeg kan bruge bidestop til heste eller chili. Har i noget erfaring med det eller andre gode forslag ? 😊


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Min kanin gnaver i paneler
  • #1   26. jan 2021 Min kanin stoppede med at bide i tremmer efter jeg smurte dem med en vatrundel med citronsaft. Bidestop hjalp nemlig ikke. Ved ikke om paneler kan tåle dette. Ellers kan jeg anbefale at skifte panelerne ud med plastpaneler. Det har vi opsat i vores lejlighed og her kan du også gemme ledninger bag og de er ikke dyre.
    Ellers giv din kanin grene at bide i hvis det er træ hun kan lide OBS hvilken sort det er det er ikke alle slags kaniner kan tåle. Min kanin elskede æblegrene.


  • Polina
    Polina Tilmeldt:
    apr 2018

    Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 18
    #2   21. feb 2021 Man kan få noget beskyttelse af plast til panelerne og ellers kan gennemsigtigt tape på panelerne måske hjælpe?
    Og som Vinnie skriver, så giv hende grene, min kanin er også meget glad for æblegrene smiley


  • #3   18. mar 2021 Jeg har selv to kaniner, det er helt normal adfærd for en kanin at bide og gnave i møbler, det er deres måde at undersøge ting, jeg kan dog godt se problemet, jeg har selv lavet spisestuen om til at slags kaningård med stort bur som de er i om natten. Du kan evt sætte træplade eller andre ting op foran.

Kommentér på:
Hjælp! Min kanin gnaver i paneler

Annonce