{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.800 visninger | Oprettet:

Kanin og ledninger {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Min kanin elsker at gnave i ledninger, selvom alle ledningerne er gemt væk, formår han alligevel at få fat i en, engang imellem.
Jeg synes selvfølgelig ikke om det, fordi jeg er bange for at han skulle gå hen og få stød en dag

Jeg vil derfor høre om der er nogen af jer der har en god idé til hvordan man kan få ham til at holde op med at gnave i ledningerne?
Er der noget man kan smøre på ledningerne eller er der en anden løsning?

Jeg ser frem til at høre fra jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin og ledninger
  • #1   18. jun 2012 ikke andet end at sørge for ledningerne ikke er synlige for ham og ikke til at komme til for ham.

Min søster har en angora som går løs og han elsker også ledninger. Han har ædt flere. HPFI relæet slår dog fra hvilket det bør gøre. Men farlig er det jo.

• #2   18. jun 2012 Før Pjevser blev kastreret her for ca. et halvt år siden (han bliver snart 2 år), der bed han aldrig i ledningerne, men nu får den fuld skrue 8-)
    Han ved godt han ikke må, og tager for sjov fat i ledningen, hvorefter han selvfølgelig får skæld ud, og så spurter han ud til sit bur med badutspring i svingene, og går selv i "skamme krogen" smiley
    Vi har kun ledninger ved fjernsynet, så det er nemt at se når han går til dem smiley

Pjevser er lidt mærkelig, nogle gange finder jeg ham igang med at spise sit håndklæde, og andre gange gufler han løs på en køkkenrulle, han har nogle lidt sjove spisevaner smiley

• #3   18. jun 2012 man kan købe sådan nogle rør som samler ledninger og de beskytter dem også, så prøv med dem? smiley ellers prøv at smør den der neglelak som hedder "go negl" på, det smager nemlig rigtig grimt

• #5   18. jun 2012 nej put god-negl på det hjælp min med at bid i burte

• #6   18. jun 2012 Man kan også få sådan noget der hedder bidstop til heste, det er noget man bruger hvis hestene spiser hinandens haler. ved dog ikke om det på nogen måder er giftigt for kaniner. tænker det måske kunne bruges.

Kommentér på:
Kanin og ledninger

Annonce