{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

HJÆLP!!! -kanin har fået unger, igen. {{forumTopicSubject}}

OBS! Jeg gider INGEN beskeder med at jeg er uansvarlig og det ene og det andet, for det er jeg ikke. Det her er et uheld og har intet med mig at gøre..

Micro har for ti uger siden fået et kuld på seks unger, de fik så brudt ud af buret fordi enten min plejemor eller jeg ikke havde lukket lågen helt i. Det er også fint nok, min plejemor fik fanget alle ungerne og Micro igen - problemet er bare at hendes kanin er en frilandskanin og render rundt ude i det fri og det er altså en han, og far til det sidste kuld.

Vi håbede på at hun ikke var drægtig igen, men da jeg kom derud i dag havde hun bygget rede og der ligger mindst otte unger - ville ikke pille for meget, men skulle tjekke om de alle levede også videre, og det så det ud til. De var i hvert fald meget livlige!

Mit spørgsmål er så.. Hvad hulen gør jeg?! Det er kun ti uger siden hun sidst fødte, og nu ligger der mindst otte unger hun skal tage sig af!

Det her sker i naturen hele tiden, at de føder så snart de kan igen og sådan, men... Hvad ville i gøre? smiley

Er virkelig nervøs for min lille pus..

HUSK AT HOLD DET I EN GOD TONE! Jeg er bare en desperat pige der søger seriøst efter hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!!! -kanin har fået unger, igen.
Kommentér på:
HJÆLP!!! -kanin har fået unger, igen.

Annonce