{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

WHAT!? Animal Crushing Videos. {{forumTopicSubject}}

Hold kæft jeg er i chok lige nu. Sad og søgte på nettet og om så forbi en side om asiatiske piger der åbenbart tjener penge på at lave videor hvor de maser dyr til døde med deres kæmpe stiletter.
Det dyr det går mest ud over er kanin unger, men der er også videoer med marsvine unger, hunde og katte (sikkert flere, har ikke set det) - hvor de bliver mast og trampet til døde af de her asiatiske tøser. FØJ FOR HELVEDE, jeg tudede. Hvordan kan det dog være lovligt!? Og har I hørt om sagen?

Jeg kan sende et link til sagen i PB hvis folk ønsker det, men ligger ikke sagen ud her da det virkelig er grimme videoer og billeder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WHAT!? Animal Crushing Videos.
  • #1   29. maj 2012 Det har jeg dog ikke set eller hørt om før nu - men hvor forfærdeligt!!!! Godt du ikke linker åbent til den da der er mange børn... Men ja hvordan kan man gøre det og så uanset hvad man får ud af det.... Fy fy fy man.... Stakkels dyr!!!

  • #2   29. maj 2012 Jeg har ikke hørt at de tjener penge på og at det foregår ofte. Men jeg har set en video hvor den asiatisk kvinde maser en killing ihjel med sine stilletter. Det var Så klamt og forfærdeligt at se den stakkels stakkels killing ligge og pive mens den bliver mast, trådt i øjet, maven osv...

    Det er ikke noget jeg vil se igen for det var virkelig et forfærdeligt syn. Til gengæld vil jeg gerne være den første som lader geværet når en af disse kvinder kommer forbi på gaden smiley


  • #3   29. maj 2012 Hvad fanden er da det for en opførelse. Jeg har ikke engang lyst til at se det. De skulle da prøve at have samme tur de fjolser

  • #4   29. maj 2012 Der stod bla. at det var en fetish og at de tjente penge på hver video de lagde ud. Selv nogle mænd skrev at de tændte på det. Føj for satan verden er syg. Sådan nogle mennesker burde spærres inde i et rum under jorden..

  • #5   29. maj 2012 Har du link så man kan læse om det? Har dog ikke lyst til at se videoer, men kan sagtens finde ud af at undgå dem smiley

  • #6   29. maj 2012 o.o........
    Har godt hørt om det... sådan nogle mennesker... Ja kunne sikkert skrive en masse vile bare ikke fryses eller blive smidt ud smiley

    har aldrig set det men bare det du skriver kan give tåre i øjnene! :S


  • #7   29. maj 2012 ej føj for den lede.. anede ikke sådan noget for gik... får ondt i maven af bare at tænke på det.. fatter ikke de kan få sig selv til det !! det må da kunne stoppes på en eller anden måde

  • #8   29. maj 2012 har fundet en hjemme siden med noget der hedder - stopcrush. der imod det og vil stoppe det

  • #9   29. maj 2012 Det minder mig lidt om den gang tre drenge fra et eller andet land, smed en hvalp ud over en bro , da den landede brækkede den alt i kroppen, på videoen kunne man hører den pive af smerter !!! da jeg nu læser dette har jeg bare lyst til at skrige !!

    Jeg behøver ikk engang se videoerne, kan bare se det for mig, smerten i det lille dyr, som ikke har en ærlig chance..

    Gid man kunne rede alle dyr !
    Blir så Ked af det når jeg hører om sådan noget smiley


  • #10   29. maj 2012 Så snart jeg møder de piger.. Jeg.. Slår dem totalt i ihjel på den mest grusomste måde ingen kan tænke på!!!!

    Hvad ******* Bilder de ******* *********** kvinder sig ind!! De skulle ***** Have samme behandling!! Så snart jeg kan komme i nærheden af dem skærer jeg ****** deres ører af! Binder dem finder nogle Stiletter og så står jeg og maser dem imens jeg råber : I ******* hvordan er det at få samme behandling i ******* i skal ****** ikke så meget som rører et dyr igen. Ellers kommer i ****** under kniven og jeg skærer jeres ben af brænder jer i hovedet og til sidst langsomt skærer jeg op som de ******* ******* i er!!!! Fat det i ********* ********* ******** ******* !!!

    ------

    Skulle lige ud med det smiley


  • #11   29. maj 2012 Hende med de bedste marsvin - noget i den stil tænkte jeg også, bare usensureret smiley

  • #12   29. maj 2012 Mette - Ved godt at man nogle gange ikke skal skrive det man tænker.. Her kunne jeg ikke lade vær' for de fortjener dælme at få samme behandling! smiley

  • #13   29. maj 2012 Jea

  • #14   29. maj 2012 Har i en hjemmeside til dem der prøver at stoppe det ??
    Kan jo være man kunne bidrage med et eller anden, et lille beløb eller noget?

    Det squ da for sygt...

    Klamme svin, hold jer til 2 girls 1 cup i stedet for.


  • #15   29. maj 2012 Føj.

  • #16   29. maj 2012 Little Pigz: fandt en der hedder www.stopcrush.org

  • #17   29. maj 2012 Tak C S

  • #18   29. maj 2012 Kan ikke rigtigt overaske mig at sådan noget foregår men gud hvor er det forfærdeligt! smiley Forstår slet ikke sådan noget. Ligemeget hvor mange penge jeg fik for det ville jeg aldrig ALDRIG gøre sådan noget! Nogen steder i verden flår de også dyr levende så kan der gå lang tid før de dør af det smiley Det synes jeg næsten er værre da det dyr må lide frygtelig meget.

  • #19   29. maj 2012 Kommer faktisk ikke bag på mig.

    Min første indskydelse er, at man skal huske på, at disse mennesker har en helt anden kultur end os, og derfor også ser på dyr på en helt anden måde.
    Som udgangspunkt har menneskerne der nede, det meget værre end her oppe, især de fattige, så dyrvelfærd er ikke det der er højest på dagsordenen.

    Jeg synes ikke det er okay, men savner generelt lidt medfølelse og forståelse over for andre kulture, i denne type debatter.
    Bare tænk på hvordan vi behandler vores ældre. For nogle kulturer er det helt utænkeligt at man bare smider dem af på et plejehjem, og har så lidt respekt over for dem, og det ville de sikkert også synes var sygt, og ikke kunne forstå hvordan der kan findes sådan nogle mennesker.

    Oplysning er vejen frem, ikke fordømmelse.


  • #20   29. maj 2012 JEG vil ikke vide sådan noget eksisterer.... ignorerer jeg det går det væk håber jeg...

  • #21   30. maj 2012 Pia - Men du må da stadi indrømme det er forfærdeligt at de bare tænker på at gøre sådan noget??

  • #22   30. maj 2012 Hende med de bedste marsvin:
    Det skriver jeg jo egentlig også i mit indlæg.

    Det laver bare ikke om på, at folk virkelig burde tænke lidt længere, før de kaster om sig med udtalelser om hvad de har lyst til at gøre ved disse mennesker.
    Hvordan ville du have det, hvis der var nogle der flippede helt ud, fordi din morfar e.l. endte på et plejehjem, og mente at du var det mest forfærdelige menneske i verdenen?
    Ville du ikke tage det noget pænere, hvis disse mennesker via oplysning prøvede at forklare dig <b>hvorfor</b> de mente der var noget galt med det?


  • #23   30. maj 2012 Pia: Er faktisk helt enig med dig men gad ikke til at blive trumlet ned som man desværre ofte bliver herinde. smiley

  • #24   30. maj 2012 At sige at deres kultur ikke ser dyr på samme måde - hvad så med det her, som står på www.stopcrush.org

    "SHANGHAI – A woman who had been purchasing and torturing cats was descended upon at her home by Chinese citizens on Wednesday evening. Some 50 pet owners gathered outside the apartment of Zhou Ying, to confront the 38 year old woman after evidence surfaced that she was murdering the kittens that she adopted and videotaping the killings."

    Det ville der vel ikke stå, hvis de ikke også elskede dyr? Så helt anderledes kultur ang dyr har de alle jo åbenbart ikke.


  • #25   30. maj 2012 Så fordi omkring 50 mennesker med kæledyr tropper op, så mener du at hele kulturen kan dømmes efter det?
    Nu bor der jo også andre mennesker end lige kinesere i kina.
    Der er så også nogle dyr de har bedre forhold til end andre.

    Det laver bare ikke om på, at kulturen <b>er</b> anderledes.
    Her hjemme ville du jo heller ikke se nogen koge andet end krebs levende.
    Kan stadig få helt gåsehud over en udsendelse fra en restaurent, hvor man så dem skære hul i brystet på en and, for at fjerne hjertet. Det mente man var den hurtigste og mest humane aflivnings metode.
    Der blev ligeledes skåret i fisk, mens de stadig var levende, og de blev kun lige kogt, så de stadig var levende, og lå og gispede.
    Det her var en af landets bedse restaurenter (kan ikke huske om det var kina eller japan, men mener det var kina).

    Deres syn på dyr er altså bare anderledes end vores!

    Det er jo heller ikke unormalt, at de har "private zoos".
    Det er dybest set rige mennesker, der ejer lidt for mange bygninger, som propper div. truede dyr ind i kummerlige bure, for at kunne fremføre sig selv med, at de har "gorillaer i deres private samling" e.l.


  • #26   30. maj 2012 Hellrats: selvfølgelig findes der også dyrevenner i Kina, men som Furrytails skriver så ER deres syn på dyr generelt anderledes.

    I Danmark ville man jo aldrig finde dyrehandlere som sælger katte og hunde, eller kunne købe nøgleringe med levende miniskildpadder hængende.
    Danmark går på mange punkter meget mere op i dyrevelfærd end Kina og Japan. - Hvilket siger lidt om hvordan dyrene har det derovre når dyrene i Danmark ikke engang har det super.


  • #27   30. maj 2012 Jeg er ikke en dømmende person, men i sådan et tilfælde her er jeg egentligt lidt ligeglad med hvad deres undskyldning må være, kultur eller ej.
    Og hvis man bare har lidt hjerne, og lidt moral - en instinktiv sans i hjerneklappen om hvad der er rigtigt og forkert, så gør man heller ikke sådan noget imod dyr. Hvilket århundrede er det nu vi lever i???? Jeg kommer nogen gange i tvivl.
    Jeg har en del bekendte i Kina og Japan, som er født og opvokset der, og de ville aldrig skade et dyr og skammer sig selv over visse dele af kulturen.
    Desværre er problemet bare, at det er sværy at ændre en kultur, på visse mennesker der bare har sat sig for at sådan er det.
    Kina's syn på dyrevelfærd og moral.
    Afrika's syn på AIDS, omskæring og reproduktion (og dyrevelfærd).
    Irak og Iran's syn på halal/dyrevelfærd, dødstraf og kvinder.
    Og det er jo ikke de eneste land, med disse kultur og relegions styringer.
    Mange har forsøgt, men tvivler på det ændre sig, i hvert fald ikke i den nærmeste fremtid. Desværre.


  • #28   30. maj 2012 Altså der er ingen nåde her.Når man behandler dyr sådan der så har jeg intet tilovers for dem.

    CS ->Den sag jeg lige har på hånden er mest med billeder og videor?Vil du stadig ha den?Som sagt er det grimt stuff.


  • #29   30. maj 2012 Det er simpelthen så forfædeligt hvad folk kan finde på at udsætte dyr for. Det kan s** godt være at kulturen er anderledes i de lande, men det giver jeg ikke en flyvende f*s for! Sådan noget som dette kan ikke tilgives efter min mening. Så er jeg sådan set ligeglad. Desuden snakker vi ikke kun om Kina og Japan, men der har også været sager i Italien om almindelige husmødre som udøver crushing, og her er der ikke engang tale om at de får penge for det! De gør det ene og alene på grund er deres sindsyge lyster. Jeg kan simpelthen br*kke mig ved tanken.

  • #30   30. maj 2012 Præcis Rakkaus.

  • #31   30. maj 2012 "Så fordi omkring 50 mennesker med kæledyr tropper op, så mener du at hele kulturen kan dømmes efter det?"

    Næh? Det skrev jeg ikke - jeg skrev at ikke ALLE havde det sådan.
    Jeg læste et sted at det var blevet mere normalt at man så kæledyr i gaderne sammen med deres ejere - så mon ikke de er på vej derhen.


  • #32   30. maj 2012 T !: ja, bare kom med linket. Har været dyreaktivist i så lang tid at jeg er ved at være vant til det. Der skal meget til jeg begynder at græde over disse ting selvom jeg synes det er forfærdeligt.

  • #33   30. maj 2012 Jeg synes ærligt talt det er foruroligende så selvoptaget og egocentrisk den vestlige kultur er blevet :S

  • #34   30. maj 2012 Er vi selvoptaget og egocentrisk fordi vi ikke synes om den uhumane måde dyr bliver slået ihjel på?

Kommentér på:
WHAT!? Animal Crushing Videos.

Annonce