{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  marsvin - han kastrat?
  • #1   10. maj 2012 Han vil sagtens kunne gå med dem begge, det er lidt fidusen i en god kastrat - at han kan holde tøserne lidt i ørerne smiley

    Det er bare vigtigt at huske på at marsvin ikke ændrer adfærd af at blive kasteret, den eneste forskel er at de ikke kan lave små unger smiley
    - Det er så også en god ting, for så holder de styr på hunnerne.


  • #2   10. maj 2012 Jeg har lige fået kastreret 2, den ene skal ud til en avler af udstillingsmarsvin og gå sammen med 26 hunner og den anden bliver her.
    smiley Det er et dejligt liv de får når en gruppe er komplet. Jeg har før haft kastrat og har aldrig oplevet ballade tøserne imellem efter han er kommet.


  • #3   10. maj 2012 Okay... Så kan jeg godt gå igang med burbyggeri til dem alle 3.... Hvor længe skal der gå før han må gå sammen med dem? Læste noget med 2 uger et sted men har også hørt der skal gå 4 uger....

  • #4   10. maj 2012 Jeg lader normalt mine gå 6 uger før de sættes sammen med en hun.
    - Det er længere end de fleste, men jeg går efter at være på den helt sikre side smiley


  • #5   10. maj 2012 4 uger, så går man med livrem og seler uden risiko for ups drægtighed smiley

  • #6   10. maj 2012 Vores går 5 uger. Men det er fordi jeg er hysterisk;) 4 uger er normalen:)

Kommentér på:
marsvin - han kastrat?

Annonce