{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han-Marsvin
  • #1   23. apr 2011 Jeg har altid fået afvide at det er bedst de har kendt hinanden hele livet hvis det er 2 han marsvin der skal gå sammen smiley For de kommer vist nemt op at slås (;

  • #2   23. apr 2011 *2 hanmarsvin* siger ikke så meget.

    Hvor gamle er de?
    Og hvis de ikke er unger, har de så gået med andre hanner i tidligere hjem?
    Har de været brugt i avl?


  • #3   24. apr 2011 Det er svært ud fra overskriften og give nogle råd.

    Det afhænger nemlig af mange ting med han marsvin.

    Er de jævnalderne? Er de voksne eller unger.

    Og ellers alt det Sweet Leafs skriver.

    Hannerne får ikke skadet hinaden en del medmindre de flyver i flæsket på hinaden. Og det skal man selvfølgelig ikke lade dem gøre.

    Når de sættes sammen overvåger man dem og ser om det går. De vil sikkert klapre tænder lidt osv. Men hvis ikke de desideret flyver i flæsket på hinaden og/eller laver bidsår så giv dem en chance.



  • #4   24. apr 2011 Altså de kommer ikke fra samme avler/kuld. De er unger og lige blevet salgsklare.
    Den første for jeg på mandag, og den anden senere i næste måned.

    Ved fra min egen side at, han kaniner kan gå sammen, hvis de har gået sammen siden de var helt små. Dog skal man stadig være vaks.

    Vil helst ikke have de skader hinanden. Jeg tænker jo bare, når den første er den første der kommer ind i buret og er der i længst tid. Vil den jo nok tage det som sit territorium. Så jeg bange for den vil "skam" bide den anden. Og det skal ikke ske.


  • #5   24. apr 2011 Når hannerne er så små er der stort set aldrig problemer til at starte på.

    Dog kan der blive det når de rammer lømmel alderen ca. samtidigt. Derfor kan det ofte være en god ide med en voksen han og en unge. Da de ikke er på samme stadier på samme tid. Og den voksne han som oftes vil bestemme da han er størst.

    men på nuværende tidspunkt med deres alder så er der med stor sandsynlighed ikke nogen problemer.

    Og marsvin skambider som regl ikke hinanden hvis man har dem under opsyn når man lukker dem sammen.


Kommentér på:
Han-Marsvin

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce