{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer der sover med sin kanin
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #1   9. maj 2012 Det kan man vel ved alle dyr? Uanset om det er en rotte, kanin, kat, hund, osv.

• #3   9. maj 2012 Jeg ville aldrig sove i samme seng med min kanin, eller andre dyr nok

• #4   9. maj 2012 Jo, det kan man med alle dyr som Simse skriver. Og hvorfor nogen gør det fatter jeg ikke. Udover at dyret skider og tisser så risikere man nemt at dyret får det for varmt og ukompetabelt.

• > Simse <

#5   9. maj 2012 Det er da ikke alle dyr som tisser eller skider i ens seng?

• > Simse <

#8   9. maj 2012 Der er vel ikke forskel på om du sparker katten eller kaninen?

Jeg har før haft en stuekanin, en dværgvædder, som sov under min dyne om natten. Jeg synes det var så hyggeligt, men fik ikke meget søvn fordi jeg var bange for at mase hende, eller bange for at hun ikke kunne få luft. Men hun overlevede da, og jeg havde et par måneder med en dårlig nattesøvn.

Min næste stuekanin bliver en kæmpe kanin, så jeg ikke bliver bange for at mase den - dog er det slet ikke sikkert at den kommer ind i sengen, vi får se.

• > Simse <

#9   9. maj 2012 Kaninen gik selvfølgelig på "toilet", og hoppede ned og spiste når der var behov for det.

• #10   9. maj 2012 Simse: det ved jeg. Men jeg tænkte nu også på burdyr som marsvin, kaniner osv... Ikke hunde og katte.

Min kat kan jeg godt sove med, men der vælger den selv og den kan selv gå væk. Derudover er den selvfølgelig renlig. Den er jeg ikke bange for jeg kommer til at rulle rundt på for den bemærker det hurtigt og når at slippe væk hvis det endelig er.

• #11   9. maj 2012 Ret og sagt... Jeg tænker på dem med burdyr hvor dyret ikke kan gå væk. Vælger jeg at sove med et af mine marsvin så har den ikke en chance for at komme væk + den kan nemt skades. Derudover ved jeg den vil tisse 500 liter ud over det hele indtil næste morgen. Ligeledes ville jeg ikke gøre det med min nu afdøde kanin. Udover den vil tisse så får den det lynhurtigt utrolig varmt fordi dem have en tyk og stor pels.

Kommentér på:
Jer der sover med sin kanin

Annonce