{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Udekaniner indenfor {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har to kaniner som er 11 uger og har en masse krudt i måsen. De elsker at være ude i deres løbegård men det kan de jo ikke når det regner og græsset er vådt. Men de bliver nød til at komme ud og få rørt sig lidt ellers går de helt amok inde i buret. Kan man tage dem indenfor i et vaskerum eller lign. Og skal man have vinduet åbent hvis man har dem indenfor eller er det bare et totalt nogo. Vi tænkte at vi bare skulle have dem inde i 10-15 min og det er er lidt koldt rum de kan rende rundt i og vi kan åbne et vindue.


Nærlokale nyheder til Sindal og omegn.
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores Sindal få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Sindal. Det gælder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udekaniner indenfor
  • #1   5. jul 2020 Mine kaniner er udenfor, også i regnvejr, det elsker de. Det påvirker dem slet ikke. Men det er nok fordi, at de også bor ude i løbegården og har et hus i deres løbegård/indhegning som de søger ind i hvis det bliver alt for voldsomt , og så ligger og putter sig i halmen indtil regnvejret er ovre. Men hvis dine kaniner ikke har et hus de kan søge ind i i deres løbegård og de ikke bor permanent derude kan du tage dem indenfor smiley min erfaring er bare, at de er okay med regnvejr. (Mine kaniner er ca. lige så gamle som dine ) Men det er selvfølgeligt forskelligt fra kanin til kanin går jeg ud fra smiley
    Måske skal du prøve at lade dem være udenfor i regnvejret, og så se hvad der sker? smiley


  • #2   5. jul 2020 De kan sagtens være ude i regnvejr. Der skal blot være mulighed for læ.
    Du kan også sagtens have dem indenfor. Når temperaturen er som nu begynder de ikke at svede, selvom de er vant til at være ude


  • #3   5. jul 2020 Ok tak for svarene. De har ikke et hus de kan gå i læ i men jeg vil tage dem nedenfor så de kan løbe lidt rundt der

  • Lotte M
    Lotte M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Svar: 3
    #4   13. jul 2020 Undskyld, men jeg bliver helt træt!!!! Hvorfor kan de ikke være ude i regnvejr? Hvad gør kaniner i naturen? De søger læ. Sørg for, at de har mulighed for at komme i tørvejr, hvis de føler for det, de er ikke dumme. De vil så gerne være ude, indenfor er overhovedet ikke deres miljø

  • #5   15. jul 2020 Det er bare fordi jeg ikke har noget sted de kan søge ly i deres løbegård men lige så snart jeg har fået købt et hus får de selvfølgelig lov til at komme ud

Kommentér på:
Udekaniner indenfor

Annonce