{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Lidt sky ? Kanin {{forumTopicSubject}}

Min søde kanin Otto er lidt sky synes jeg. Hun "knurrer" når jeg prøver at tage hende ud, og hun har sådan et "tag" hun hele tiden går under når je prøver at tage hende ud. jeg ved godt det kan være hun er i brunst men hun har gjordt det rimelig længe nu.
Jeg ville være glad hvis i vil hjælpe mig smiley

M.v.h. Signe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt sky ? Kanin
  • #1   9. apr 2012 Jeg **

  • #2   9. apr 2012 Tager du hende oppe fra eller fra.siden af buret. Mange kaniner kan ikke lide ham tager dem oppe fra da det minder dem om rovfugle der jagter dem... Men ellers hold en pause med at tage hende ud af buret. Hun siger fra overfor dig. Begynd at giv hende en masse godbidder af hånden som salat blade, små gullerod stykker, græs, kløver osv. Det gør hende hurtig mere tam og så vil hun selv begynde og opsøge dig

  • #3   9. apr 2012 Der skulle stå tager du hende oppe fra eller fra siden af buret. Mange kaniner er bange når man tager dem oppe fra da de føler det rovfugle eller dyr som tager dem...

  • #4   10. apr 2012 Jeg tager hende nogengange ovenfra, hvis jeg ikke kan få fat på hende. Men så siger jeg mange søde ord til hende på en blød måde imens jeg aer hende, også tager jeg hende forsigtig ud. Men når jeg prøver fra siden af, så ved hun at jeg vil tage på hende, også går hun ind under det der tag. smiley Men tak for rådet smiley

Kommentér på:
Lidt sky ? Kanin

Annonce