{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.736 visninger | Oprettet:

GnaverGalleri.dk
GnaverGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
8. apr 2010
Følger: 1 Følgere: 29239 Emner: 30 Svar: 64

Ildere og fritter på GnaverGalleri.dk {{forumTopicSubject}}

Kære brugere,

Vi får løbende henvendelser om, hvorvidt man på oprette ildere og fritter.
Og da vi mener, at der er stor opbakning for dette blandt brugerne, har vi besluttet at man fremover også må oprette ovennævnte som profil.

Er du i tvivl om, om du må oprette dit dyr, så spørg en hjælpeadministrator.

God weekend til jer alle!:)

Mvh. GnaverGalleri.dk

Husk at I også kan følge GnaverGalleri.dk på Facebook : http://www.facebook.com/pages/GnaverGalleridk/317711544914006


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ildere og fritter på GnaverGalleri.dk
  • #1   16. mar 2012 Men hvorfor hedder det så stadig gnavergaller :S

    andelen af dyr som IKKE er gnavere bliver større og større - først kaniner og nu ildere...

    hvorfor ikke omdøbe det til "smådyrs galleri" eller sådan noget - for gnavergalleri er det altså ikke længere :S


  • #2   16. mar 2012 Tror jeg opretter min kat en af de løbende dage. Det må man gerne må man ikke? smiley

    Ildere har intet at gøre med en gnaver og det har en kat heller ikke. Så katte er vel også velkomne herinde?


  • #3   16. mar 2012 Ilder, fritter osv er da rovdyr?

  • #4   16. mar 2012 Der er et kattegalleri
    Og ja hvad med at omdøbe det til smådyrgalleri eller små dyr med pels gallri


  • #5   16. mar 2012 for min skyld kan det sagtens udvides, så de er med - men for mig er det ikke gnaver galleri så...

    så må man sq bestemme sig :S


  • #6   16. mar 2012 Kaniner har altid måttet oprettes på GnaverGalleri.
    Katte henvises til KatteGalleri. For ikke at gøre forvirringen større, kan I se, at vi har ændret teksten til kun at omfatte fritter og ildere - og så er man velkommen til at skrive til en hjæpeadministrator, om man må oprette sit dyr på siden.

    Mvh. GnaverGalleri.dk


  • #7   16. mar 2012 Drop det nu, alting behøver da ikke være 100% korrekt. Ja, det er gnavergalleri, men ved at omdøbe det til Smådyrs galleri ville der også komme krybdyr osv.
    Hvor skulle der ellers være ildere?


  • #8   16. mar 2012 Gnavergalleri.dk: ok så er der ikke så stor forvirring. smiley

  • #9   16. mar 2012 Emilie K: Ja, men Ildere har ligeså lidt at gøre med Gnavere som krybdyrsgalleri. Og hvad skulle der være i vejen for at have krybdyr med, hvis ildere må være med?

    Jeg er 100% enig med Pia B i, at så kan man ligeså godt omdøbe det til smådyrsgalleri. Eller alle andre dyr galleri.
    Så kan man også oprette køer og får og geder osv.


  • #10   16. mar 2012 Hvorfor laver I ikke et nyt galleri, til mindre pattedyr?
    Det virker som om det er tiltrængt,,,


  • #11   16. mar 2012 Mine rovfisk vil gerne oprettes herinde! De er et rovdyr præcis ligesom ilderne og de synes det er irriterende at de ikke må komme herind når ilderen som heller ikke har noget med en gnaver at gøre gerne må komme herinde!

  • #12   16. mar 2012 Jeg har en masse edderkopper boende på mit værelse, dem vil jeg også tage nogle billeder af og oprette herinde smiley

  • #13   16. mar 2012 Synes i skaver jer lige nu!

  • #14   16. mar 2012 Jeg ville godt nok synes det var synd at bidrage endnu mere til misforståelsen omkring ildere....i mine godt ti år som ilderejer har jeg mødt alt for mange der tror det er gnavere -heriblandt andre ilderejere og en lang række dyrehandlere -der selvfølgelig er med til at råde endnu flere nye ejere.

    Jeg vil da gerne vise mine små kræ frem, men hvis det bidrager -og det mener jeg det her gør, til en misforståelse omkring ilderens arts-kategorier så er det ikke noget jeg vil støtte.

    Vi kan vel alle blive enige om vi ønsker det bedste for den dyreart vores hjerte nu engang er faldet for. Og at se endnu flere ildere blive fodret gnaverblandinger og grøntsager, og behandlet som burdyr (Og JA! det sker, og JA i ville undre jer over i hvor mange tilfælde) Det synes jeg ikke man kan være bekendt at støtte som ansvarlig dyreejer...uanset hvilken art man så end har valgt at give de mest optimale forhold i forhold til dens arts-specifikke krav.


  • #15   16. mar 2012 Synes det er synd og skam at GnaverGalleri så bevidst bidrager til misforståelsen generelt om både ildere og kaniner smiley

    Så skift da navn for pokker!
    Det er fint med mig, at de ikke vil "nøjes" med gnavere herinde, men for pokker da - så skift til et retvisende navn i stedet for! :S


    men igen - mod tåber kæmper selv guder forgæves!
    og tåber, det må man vist efterhånden erkende at folkene bag GG er :S


  • #16   16. mar 2012 jeg er enig med flertallet.

    Det er fint nok at andre smådyr må være her - men så er det ikke længere et gnavergalleri, men et smådyrsgalleri og bør skifte navn.

    Hvis man måtte oprette får, geder og elefanter på f.ex. hundegalleri - så var det jo lissom heller ikke et hundegalleri længere.

    Altså er navnet vildledende i allerhøjeste grad, specielt når man tager i betragtning at der allerede er sygt meget forkert information om netop smådyrene i forvejen.
    Det er jo egentligt lidt falsk varedeklaration.
    Hvis jeg køber en pose saltede franske kartofler... så ville jeg godt nok glo lidt, hvis der i posen osse var vingummier og peanuts.


  • #17   16. mar 2012 Jeg synes det er dårlig ide fordi mange så vil tro ildere er gnavere. F.eks troede jeg selv kaniner var gnavere fordi de er herinde:-S Det fandt jeg så senere ud af de ikke var.. Synes også det er lidt forvirrende. Man vil jo nok heller ikke oprette et æsel inde på hestegalleri... eller hva??;-)

  • #18   16. mar 2012 Der er æsler over hestegalleri

  • #19   16. mar 2012 æsler har under alle omstændigheder mere med heste at gøre, end ilder/fritte har med 'at være en gnaver'

  • #20   16. mar 2012 Jah det har de

  • #21   16. mar 2012 Så lav det da til et "smårdyrs galleri" eller noget i den stil.

  • #22   16. mar 2012 Hej alle. Det kommer højst sandsynligt til at hedder "smådyrsgalleri" i løbet af kort tid. BA skal bare snakke med sin chef smiley

  • #23   16. mar 2012 Så kommer I ikke til at se mere til mig herinde. Jeg valgte at blive bruger på gnavergalleri. Ikke smådyrsgalleri.

  • #24   16. mar 2012 Kæmpe omvej.
    Få dog BA til at snakke med sin chef om at lave et generelt galleri til dyr - så kan de også få smidt kaniner der over, nu hvor de er i gang.

    Det virker til at der er rigeligt med gnavere til at stedet her kan kører.
    Så kunne man jo gøre sådan, at man laver et galleri for alt det der ikke er til nu.
    Hvis en specifik gruppe så er overrepræsenteret, så er det ikke så svært at lave et galleri specifik til den dyregruppe (burde det i hvert fald ikke være, hvis stedet her er lavet ordentligt)...


  • #25   16. mar 2012 Synes da det er noget latterligt.
    Helt okay at man skal kunne oprette ildere herinde, men så skal det dælme også omdøbes.
    Så jeg vil da håbe det kommer til at hedde smådyrs galleri smiley


  • #26   16. mar 2012 Hahaha, synes virkelig at der er nogen der tager det her alt for personligt. Længe leve mangfoldighed! smiley

  • #27   16. mar 2012 Lykkeline - Hvorfor mener du folk tager det personligt?
    Mener du ikke det er ærgeligt at bidrage til en så stor misforståelse, som at ildere skulle være gnavere?
    Det har jeg før hørt folk tro, og det synes jeg er en skrækkelig misforståelse, for hvis du har en ilder og tror det er en gnaver - så får du dælme svært ved at passe den ordentligt smiley


  • #28   16. mar 2012 Hvis du læser indlæggene skriver en HA'er længere oppe at de er igang med at få navnet ændret til smådyrsgalleri, så hvad er problemet?

    Desuden var min besked henvendt til C S's kommentar: "Så kommer I ikke til at se mere til mig herinde. Jeg valgte at blive bruger på gnavergalleri. Ikke smådyrsgalleri."


  • #29   16. mar 2012 Lykkeline: respekter dog at jeg ikke gider være på et smådyrsgalleri. Har intet imod ildere osv... Men jeg foretrækker at være på et galleri med dyr i et mindre omfang end det dette galleri nu bliver lavet om til.

  • #30   16. mar 2012 Ja få omdøbt siden , eller lav en helt anden side til alle andre små dyr end gnavere.
    Og så få fjernet kaninerne herfra også da de har lige så lidt at gøre med en gnaver som en ilder har ... Når det nu kan være så stort et problem!


  • #31   16. mar 2012 Hvis de fjerner kaniner på en,anden side vil jeg ikke være her inde og så skal man jo betale igen for at blive medlem af en anden side

  • #32   16. mar 2012 Det er så ikke sandt - en kanin har meget mere med gnavere at gøre end en ilder har.

  • #33   16. mar 2012 Nu har der jo på intet tidspunkt været snak om at kaninerne skal fjernes herinde fra. Synes at folk blæser det helt vildt op, det er ingen katastrofe at det hele bliver lavet om til et galleri.

  • #34   16. mar 2012 Nej, jeg er helt enig Line.

  • #35   16. mar 2012 Men overdrivelse fremmer forståelsen.. har jeg hørt xD ..

    Nej der har ikk været snak om det før den her tråd blev lavet .. forstår heller ikke folk blæser det helt vildt op


  • #37   16. mar 2012 jeg opretter heller ikke mine ildere før det er lavet om for det vil bare bidrage til misforståelsen at ildere skulle være gnavere XS

    Stald Way naah men den har mere med gnaver at gøre end ilder, de spiser meget det sammen altså kanin og gnaver og de bliver holdt på samme måde


  • #38   16. mar 2012 Lykkeline - Se det har du så helt ret i smiley Kan heller ikke helt forstå CS reaktion smiley

  • #39   16. mar 2012 Stald Way: Baboom ved godt at kaninen ikke er en gnaver, og det er ikke kun tænderne der skiller lagomorpha og rodentia ad.

    Men ja igen, kaniner minder meget mere om gnavere end ildere gør.


  • #40   16. mar 2012 simse rettelse Bazoom ikke baboom smiley

  • #41   16. mar 2012 Hehe ups. smiley

  • #42   16. mar 2012 Rikke Renne nej vi er nogle der virkelig kæmper for at få rettet op på denne misforståelse at ildere skulle være gnavere da der stadig er nogle fjolser der mener at det er gnavere og at så en hjemme side skaber som bazoom, vil vælge og støtte op om den gang nonsens der slår ilderne ihjel får virkelig os ilder mennesker op af stolen

  • #43   16. mar 2012 Lykkeline:
    Jeg har betalt for at være på et GNAVERgalleri. Ikke for at være på et galleri for random mindre dyr.

    Jeg har betalt for en service, der nu er ved at blive lavet om, uden jeg bliver spurgt om hvorvidt jeg er interesseret i det.
    Jeg kan ikke se hvordan det er at overreagerer, at man udtrykker sin tilfredshed, <b>når man har betalt for et andet produkt</b>.

    Der er SÅ mange der ønsker at oprette andre dyr. Både krybdyr, fugle og fisk kommer fra tid til anden også med ønsker om deres egne gallerier.
    Det er noget af et tilbageskridt, at man vil lave om på GG, og gøre det til et smådyrs galleri.
    Så var det mere oplagt at lave et nyt galleri (som Bazoom faktisk også har snakket om), og lave det til alle de dyr der endnu ikke er noget for.

    Man kunne passende have følgende kategorier:
    Fugle
    Fisk
    Krybdyr
    Padder
    Hvirvelløse dyr
    Pattedyr


    Tadaa - så er vi dækket ind med det der mangler.


  • Annabel
    Annabel Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 3
    #47   16. mar 2012 Jeg synes simpelthen at det er så sørgeligt at det her måske er med til at endnu flere udvidende mennesker køber ildere i dyrehandlere og fodrer dem med gnavermad smiley At udbrede misforståelsen om at ildere er gnavere, gavner ingen!
    At nogle holder dem i små bure med træspåner er slemt nok, men gnavermad DØR de af. Er det virkelig noget personerne bag GnaverGalleri er ligeglade med?


  • #48   16. mar 2012 Kaniner kan altså også komme til at lide af enorm fejlernæring ved at blive fodret med "random gnaverfoder" :S

    så at sidde og negligere at kaniner ikke er gnavere synes jeg er totalt plat og en måde at fremhæve sin egen art - ilder...

    kaniner er IKKE gnavere - de bliver det aldrig og har aldrig været det!
    Præis som ildere ikke er en lille kat!

    imho hører HVERKEN kanin eller ilder til på en gnavergalleri - INGEN af dem, for INGEN af dem er gnavere!
    Det støtter blot op om misforståelser, som begge grupper kæmper med at komme af med! kampen er fuldstændig den samme for kanin folk som den er for ilderfolk!
    i stedet for at sidde og negligere kanin-delen (JA JER ILDERFOLK!) så burde I sq da arbejde sammen og bakke op om at få lavet om på, at gnavergalleriet så det KUN er de rette gnavere som er på gnaver galleri - eller at det ikke skal være et gnaver galleri

    jeg har HVERKEN kanin eller ilder - men synes det er SÅ misvisende, at et gnavergalleri skal dække flere arter som ikke er gnavere...
    Har hele tiden synes det var totalt tåbeligt fra start at kaninerne skulle være herinde - det kan da ikke oprigtigt være i kaninejernes interesse at deres kaniner sættes i gruppe med noget, som de ikke er ?!
    Det kan vel for pokker ikke være i nogens interesse?!


  • #49   16. mar 2012 Hvis gnavergalleriet laves om til smådyrsgalleri så vil jeg også have de penge jeg har betalt for at være bruger tilbage. Som Furrytails skriver så har vi betalt for at være bruger på et gnavergalleri og jeg er enig i det Furrytails skriver.

    I kan skrive nok så meget at jeg overreagere. Det gør jeg måske, men det er også fordi jeg ikke er ligeglad med forandringer og det faktum at folk har betalt penge på at være på galleriet.



  • #52   16. mar 2012 Hørt flying HØRT

  • #53   16. mar 2012 jeg syndes godt ilder og fritter kunne oprættes på gnavergalleri
    selv om man sigder de er rovdyr men det er et kæledyr så hvorfor ik man kan jo ik hved heste, katte , eller hunde galleri


  • #55   16. mar 2012 HAR IKKE ILDER OG DU SNAKKER OVERHODET IKKE GODT DA DU ER LIGDE GLAD MED SJÆLD ALTSÅ VIS DU NU HAVDE EN ILDER VIL DU DA GERNE HAVE DEN PÅ ET GALLERI DET VIL JEG DA GERNE HVIS JEG HAVDE EN ILDER.


    men jeg syndes det er ok de bliver oprætter her på gnevergalleri
    altså hvad med hvis der aldrig var kommet gnavergalleri og i steden rovdyrsgalleri og de tilbydte kaniner og hamster og mus rotter og masvin chinciller det ville da være darligt så min ord er JA TAK! TIL ILEREDE PÅ GNAVERGALLERI :*D


  • #57   16. mar 2012 det syndes du måske

  • #59   16. mar 2012 jeg vil godtnok heller ikke ha mine ildere herind det er ikke gnavere, jo hvis den gnaver i andre gnavere så er den ellers ikke

  • #60   16. mar 2012 og stop dog med at skrive med stort for Fislan da

  • #61   16. mar 2012 arh flying tror vi har svaret at tøsen er 11 XD

  • #63   16. mar 2012 BLHA BLHA BLHA BLHA kan ik høre dig

  • #65   16. mar 2012 flying næ men der er jo desværre nogle der er mere modne end andre :S og overstående sætter punktum på den sag smiley

    Jeg håber bare ikke for vores kære små ROVdyr at de bliver oprettet herinde for den forvirring vil virkelig ødelægge nogle stakkels små dookers


  • #67   16. mar 2012 Sofie I:
    I USA er der jo en lovgivning hvor man skal være fyldt 13, ellers skal man have forældre/værges samtykke.
    Det er både for at beskytte børn, og for at undgå sådan noget fis som Maiken har gang i.


  • #71   16. mar 2012 hvis du ikke i
    norere mig inorere dig


  • #74   17. mar 2012 Marika: forståeligt at du som 11 årig ikke staver perfekt, men kan du ikke lige stoppe op og trække været inden du skriver noget som ingen fatter?



  • #75   17. mar 2012 Sandra:
    Når du skriver "Lille Maika" er du ikke en hujende fis bedre.
    Det er ekstremt nedladende og udelukkende for at provokerer, at man vælger at formulere sig sådan.

    Maika:
    Den der kommentar med "dør", lægger sig op af noget der hurtigt kunne udvikle sig til noget meget personligt, hvor du faktisk kan blive sagsøgt for trusler og injurier (sådan rent teoretisk), så måske du lige skal holde lidt igen med den type udtalelser.

    ---

    Jeg checkede lige efter.
    Jubii's chat har eksisteret siden 1995, og jeg var med fra starten, dvs. at jeg faktisk var 11 da jeg begyndte at bruge internettet.

    Men internettet var meget anderledes den gang, der var ikke de samme muligheder der er i dag.
    Man kan vel sige at det var mere intimt at være på den gang, hvad angår communities som GG.

    Så du kan slet ikke sammenligne at være på nettet den gang, vs. at være på nettet i dag.


  • #77   17. mar 2012 jeg kan simpelhen ikke se hvorfor der er gået masse hysteri i det, "gnavergalleri" er efter min mening et galleri hvor man viser sine dyr frem, dem der så Har kaniner er ofte også på et forum ved siden af dette forum er gratis og der snakkes der alvorligt foder og avls snak,

    jeg tror næppe at gnavergalleri "laver" flere kaniner på dårligt foder, jeg tror at dem der tror en kanin er gnaver og skal gå i flok og have dyrt råden superbrugsfoder bliver ved med at være der,

    men jeg kan ikke se hvorfor der så mange der hidser sig op over at betale 80 kr for at være på gnavergalleri og ikke kan leve med kaniner
    nok er kaniner ikke gnaver, men skal vi gå i pititesserne og lave rottegalleri, hamstergalleri, marsvingalleri, kaningalleri, egerngalleri,musegalleri,
    også kan vi sidde bag vær vores skærm og kun snakke muse snak, var ideen ikke med et bredt galleri at man kunne blive inspireret dele interessen for dyr og dyrs velfærd om det er kaniner eller hamster,
    eller fritter,

    jeg ville personligt være røv træt af at skulle betale for at være på "gnavergalleri" fordi jeg har rotter og på "kanin galleri " for at have kaniner



  • #79   17. mar 2012 Mathine: ingen har skrevet at de ville have alle arterne delt op. Det drejer sig om at gnavergalleriet sjovt nok er til gnavere. Og nu skal det åbenbart være tilladt at oprette ALLE dyrearter der findes.

  • KariN .
    KariN . Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #81   17. mar 2012 Jeg er helt enig med de andre ilder ejere herinde! Ildere hører virkelig ikke til her.

    Vi er, som andre før mig også har skrevet, rigtig mange der virkelig kæmper imod de fordomme og myter som der florerer omkring ildere og at kunne oprette dem på Gnaver Galleri vil kun bidrage til disse misforståelser, som potentielt kan skade dyrene via den måde de bliver holdt på rundt omkring!


  • #82   17. mar 2012 Hi.. Så tror jeg til tage billeder af en flue og kalde den torben og så herefter oprette den:-) ej okay jeg syntes det her er virkelig latterligt at fritter og ildere nu også kommer på gg (hov hedder det nu det?) jeg har betalt for at komme på et gg og for pokker ikke et gnaver-inklusiv-fritter-og-ildere-måske-også-snart-alle-dyr-galleri. Efter min mening latterligt.. Vil folk have et -rovdyrs-galleri- så opret for pokker et big admin - bazoom eller hvem det nu er!

  • #83   17. mar 2012 Mathine:
    Jeg synes lige du skulle prøve at læse hvad det rent faktisk er folk skriver, og ikke hvad du tror folk skriver.

    Der er stor utilfredshed med at GG vil indføre at man også kan oprette ildere - det har intet med en gnaver at gøre.
    I den forbindelse bliver der så også kommenteret på, at kaninen ikke er en gnaver.

    Jeg bliver irriteret over at jeg har brugt 15 kr (for det er ikke altid 80 kroner, det svinger fra 0-80 kroner), for at der skulle sorteres "useriøsitet" fra, hvis man gerne ville ind på et GNAVERgalleri, og så begynder de at ville lave det om til et smårdyrs galleri.
    Især når Bazoom allerede har haft snakket om et nyt galleri til dyr. Så var det mere oplagt at bibeholde GG som det er, og så lavet et nyt galleri, der dækker de dyregrupper der ikke må være her, hos heste, hunde eller katte.

    Det er da 100 gange mere oplagt, at ildere ryger ind under hunde eller katte.
    Ikke at det er nogen af delene, men det er trods alt et rovdyr, det har intet at gøre her inde.
    Og der er altså mange der tror, at ilderen er en gnaver. Dette vil ikke gøre det bedre.
    Jeg har intet med ildere at gøre, men er stødt på udsagnet om at det er en gnaver, et utal af gange.

    Jeg tror heller ikke du ville blive glad, hvis du købte for 80 kroner blandede vingummier, og kom hjem med lakridser.


  • #84   17. mar 2012 Nu har jeg af en eller anden grund aldrig betalt for at komme her ind spørg mig ikke hvorfor, men der dukkede aldrig noget op med at betale og tjekkede telefon regningen og sådan, ingen penge trukket, men ville med glæde betale for at være her da gnavere er min interesse.
    Jeg har kat den er på kattegalleri og så har jeg mine hamstere, men hvis der skal begynde at komme andre dyr end gnavere syntes jeg det skaber både forvirring og et meget rodet sted at være.

    Når jeg kommer her ind vil jeg se på gnavere, læse om gnaver ikke om rovdyr, har intet imod ildere, men er ikke der min interesse ligger, altså jeg vil fx aldrig ligge min søns fugle her ind da det er gnaver galleri og ikke smådyrs galleri. og sådan skulle det gerne forblive.


  • #85   17. mar 2012 Søs H:
    GG laver et eller andet, hvor de tager mellem 0 og 80 kroner for at blive oprettet.
    Der er intet system i det, det er fra dag til dag priserne ændre sig...


  • #86   17. mar 2012 Okay så ved jeg da det, men holder stadig fast i jeg ville være tilfreds med at betale hvis bare det lever op til de forventninger som man har ud fra at læse om siden, hvilket jeg ikke syntes det gør hvis der kommer andet end gnavere her ind.

  • #87   17. mar 2012 nu har jeg siddet og læst alt det vand der blevet hældt ud af ørene

    men det er sådan at Bazoom bestemmer hvad der sker her på "forummet" /Galleriet

    og det kan i oprette 100 brok grupper om men da det er valgt frit om i vil være her eller lave jeres egen rotte/hamster/muse gruppe ude på cyperspace

    JEG ved godt at kaniner ikke er gnaver men de er her og så lad dem skun blive HYSTERI

    jeg kan simpelhen ikke se hvad alt det hysteri skal til for, fritter og rotter spiser sku da også kød


  • #88   17. mar 2012 Mathine,
    Ja hamstere spiser også kød, men der er forskel på gnavere og rovdyr, ligesom der er på fugle og så videre, jeg syntes det vil blive noget rod hvis det skal til at være alle små dyr her inde.


  • #92   17. mar 2012 Flying Mice

    Kan kun give dig ret i de ting du har skrevet.

    For selvom jeg syntes alle der er søde og ret til et sted at blive vist frem er gnaver galleri ikke sted for ikke gnaver. (okay kaninen er her, men syntes der er stor forskel på et rovdyr og så en kanin)
    Håber for jer ilder avlere at de forstår hvor i vil hen med det og dropper deres tiltag.


  • #93   17. mar 2012 Mathine:
    Jeg har betalt for en service, der består i et GnaverGalleri.
    Jeg har ikke betalt for at sidde et sted med smådyr.

    Havde jeg betalt for at sidde inde på HundeGalleri, ville jeg heller ikke blive voldsomt begejstret, hvis de pludselig skulle slås sammen med katte, og rovdyr generelt skulle have lov at være der.

    Der er ingen der har et problem med at der bliver lavet et galleri til dyr generelt.
    Du har da også ret i, at Bazoom bestemmer, men nu er det bare sådan, at de tager sig betalt for en service.
    Hvis de vil have mine penge, må de også finde sig i at jeg udtrykker hvad jeg mener, og jeg forventer da i den grad at det bliver taget til efterretning.

    Havde stedet været 100% gratis, havde det været noget andet imo.
    Jeg ville stadig synes, at ideen om at tillade ildere, eller omdøbe stedet til "smådyrsgalleri", ville være helt håbløs, men jeg ville ikke have betalt for en service, som jeg pludselig ikke fik mere.

    Det er muligt at jeg er gammeldags, men jeg bliver sq sur når jeg ikke får hvad jeg betaler for.


  • #94   17. mar 2012 Det svarer lidt til et forum for veganere -som også tillader vegetarer, fordi der er nogle ens grundholdninger trods det ikke er helt det sammen.....men ville man nogensinde se et forum for Veganere, Vegetarer og McDonalds? selvfølgelig kan du købe en fiskeburger, skulle du være pescotar eller en salat uden kylling -men det er vel de færreste der ville finde det passende alligevel smiley

    ....jeg synes det går ud over fagligheden, professionalismen og integriteten når et forum på den måde lader sig styre af få brugere med et ønske der egentlig går stik modsat selve forummets formål smiley

    Gnaver/Kanin/Ilder-Galleri :S det virker altså en smule komisk -bare på en ret trist måde...


  • #95   20. mar 2012 Måske ville ildere på GG åbne for muligheden, for at "de uvidende" kunne få de/den korrekte information og vejledninger.
    Jeg synes at ideen med et stort galleri for alle dyr lyder god.


  • #96   20. mar 2012 Måske det er et spørgsmål om, at BA også gerne vil gøre plads til alle de rovdyr, der SPISER gnavere, siden ildere skal herind? Og det næste så bliver slanger i alle størrelser, for de spiser jo også gnavere og er også kæledyr og må jo derfor høre mindst ligeså meget til herinde som ildere smiley

  • #98   20. mar 2012 Line Bosak: Det er lidt dumt at skrive herinde, da det er imod reglerne at give en dårlig bedømmelse pga. man ikke kan lide dyret eller personen.

    Derudover er det jo meget barnligt og latterligt at gøre.


  • #99   20. mar 2012 Derfor er der stadig mange der gør det, selvom det er imod reglerne. Der har feks været mange tilfælde hvor rotter har fået lav bedømmelse af folk, bare fordi de synes rotter er klamme.

  • #100   20. mar 2012 Og det bliver ikke bedre så længe folk selvretfærdigt synes det er ok at blive ved fordi "andre gør det"....

    Men tilbage til ilderne...får vi snart svar på hvad der bliver besluttet?!


  • #101   20. mar 2012 Hvis det virkelig bliver et smådyrsgalleri vil jeg have min penge tilbage?!

  • #103   20. mar 2012 Line Bosak:
    Der er jo ingen der siger du skal give en karakter.

    Men eftersom det er et <b>galleri</b>, så burde man afgive en stemme ud fra hvad reglerne siger, og ud fra billedernes kvalitet og evt. ud fra teksten.


  • #105   21. mar 2012 Er fuldstændig enig med dig Flyng Mice!

  • #107   25. mar 2012 Spørger jeg også om..?


  • #108   25. mar 2012 Man kan heldigvis ikke oprette ildere herinde endnu

  • #109   26. mar 2012 Pyh..

  • #111   26. mar 2012

    Det der med at en ilder ikke er en gnaver er jo sandt nok. Men jeg kan ikke se det store problem, når det højst sandsynligt bliver et smådyrsgalleri eller noget i den stil

    Til Flying Mice, Ildermor, Mette A m.fl: Nej det er ikke trådt i kraft endnu, andet ved vi HA'er ikke.


  • #112   26. mar 2012 ja men så vent dog med at gøre det muligt indtil det er lavet om

  • #113   26. mar 2012 Men det giver jo heller ikke mening at lave det til et smådyrs galleri.

    Hvorfor pokker laver de ikke bare et galleri til alle dyr, der ikke allerede har et galleri?

    Ellers synes jeg f.eks. også at de skal slå katte og hunde sammen, og lave det til et generelt rovdyrs galleri.


  • #115   26. mar 2012 Så vil jeg have mine penge tilbage hvis det bliver til et smådyrsgalleri..!

  • #116   26. mar 2012 Det er ikke os HA'ers beslutning så det ville være rart hvis I gad at lade være med at hagle os ned.

    Vi siger bare hvad BA har besluttet.


  • #117   26. mar 2012 Tackmann: men det var jo dig som spurgte BA om ildere og fritter kunne blive tilladt herinde. Ergo er du (og sikker også nogle andre HA'ere) indblandet i det fordi hvis BA ikke havde fået stillet spørgsmålet om ildere var tilladt herinde så var hele smørren aldrig startet.

  • #118   26. mar 2012 Tachmann : Jeg skrev det heller ikke for at hagle ned på jer.. Jeg sagde bare min mening smiley

  • #119   26. mar 2012 CS: Det er noget hun selv har snakket om, og flere brugere har spurgt, ergo er jeg nødt til at spørge BA.

    Hende med.....: Det er i orden smiley


  • #121   26. mar 2012 man ku jo håbe, at "alle de" som har ønsket at få dem herind ville komme på banen!

    For nogle - nej MANGE! - må jo have spurgt om det...

    hvad hulen er dog deres argumenter for det?!
    der må jo være mange af dem!?


  • #123   26. mar 2012 Det kunne jo være at folk der gerne vil have ilder/fritter på GG ikke tør melde sig på banen fordi de er bange for at blive haglet ned af nogle af jer.

  • #124   26. mar 2012 Stald Tackmann:
    Det er flot.
    Så fordi en masse er utilfredse med udviklingen, så er det pludselig deres skyld at "alle dem" der ønsker det, ikke kommer på banen.
    For det kan jo ikke være fordi GG ikke fortæller hele sandheden.


  • #125   26. mar 2012 Pia N: Jeg kan ikke fortælle dig andet end mange har spurgt hvorfor de ikke måtte oprette ilder/fritter på GG. Derfor spurgte vi BA om det, og vi snakkede om evt. at ændre navnet.

    Jeg svarer ikke på yderligere kommentarer fra nogle. Mange af jer gider ikke lytte alligevel.


  • #127   26. mar 2012 Stald Tackman:
    At være uenig er ikke = ikke at lytte.
    Men man behøver ikke blive enige om et emne.

    Jeg tror helt generelt at der er meget stof forståelse for at folk ønsker at kunne oprette andre dyr her inde.

    Helt personligt forstår jeg ikke, hvorfor man overvejer at oprette et nyt specifikt galleri til dyr (der har bl.a. været tale om krybdyr og fugle galleri), når der tilsyneladende er efterspørgsel på en lang række dyr.
    Det giver heller ikke mening at man går ind og retter i allerede eksisterende gallerier - igen, min mening.

    Jeg holder stadig på, at der burde oprettes et nyt galleri, der tilgodeser alle de dyr der ikke er tilgodeset lige nu.

    Det er bare en ulogisk tankegang fra Bazooms side.
    Det har intet at gøre med dem der ønsker at oprette andre dyr end gnavere eller kaniner, for naturligvis skal der være plads til dem.
    Jeg tror bare heller ikke HundeGalleri ville blive specielt begejstrede, hvis deres galleri pludselig skulle ændres til at indeholde div. rovdyr, frem for rent at være hunde.

    Som en sidste bemærkning, har der længe været efterspørgsel på muligheden for at inddele kaniner og marsvin i racer. Det bliver jo helt håbløst hvis det bliver et generelt smådyrs galleri.


  • #128   27. mar 2012 Flying Mice og Pia N: Jeg skal foreslå BA at læse denne tråd. Derudover vil jeg sige at mange bruger, også brugere med ildere, ikke ønsker ildere/fritter på GG, men hellere et rovdyrsgalleri.
    Selvfølgelig har I også noget at skulle have sagt. Jeg er ked af at jeg fik det til at lyde så hårdt i går, jeg havde en dårlig dag. Beklager meget. smiley Hjælpeadminer er også bare mennesker smiley


  • #129   27. mar 2012 Stald Tackmann:
    Bare i orden smiley
    Alle kan have en dårlig dag, og det er nemmere at misforstå ting på skrift smiley


  • #130   27. mar 2012 Det er det nemlig smiley Og jeg er en pige der godt kan sige undskyld smiley

  • #131   27. mar 2012 Elsker mennesker som dig Tackmann..! Folk som kan tage viden til sig og beklage sine fejl smiley

  • #132   27. mar 2012 Hende med....: Tak smiley

  • #133   28. mar 2012 da man oprettede sig herinde med dine gnaver


  • #134   28. mar 2012 sine dyr* smiley

  • #135   28. mar 2012 Anna Andersen:
    Det står her flere gange.
    Det koster alt fra 0-80 kr, alt efter hvilke priser GG lige sætte på det den dag man melder til.


  • #136   28. mar 2012 Okay smiley vidste jeg ikke smiley

  • #137   31. mar 2012 Syntes de dyr der er her nu er nok!!! Ildere og friter og alt det der er jo heller ikke gnavere ligesom mus,kaniner og maresvin
    så lav et galleri for dem også :)? Der er jo ret mange der ejer de dyr som ikke må være her inde :)!! Så man kunne da bare lave et galleri mere til de dyr :)?


  • #138   31. mar 2012 Mia: Siger du at mus, kaniner og marsvin er gnavere eller ej?

  • #139   31. mar 2012 Jeg siger at de er gnavere smiley

  • #141   31. mar 2012 Hvad i al verden er det så Line!!!?? En kanin er da en gnaver!!!

  • #143   31. mar 2012 Nej den er ej - slap dog af med de udråbstegn.

    Kaninen er ikke en gnaver, som folk også har skrevet flere gange i denne tråd.
    Den er en lagomorph (støttetandede)


  • #144   10. apr 2012 En kanin er ikke en gnaver.. smiley

  • #145   10. apr 2012 Nej har fået det afvide 3 gange nu smiley

  • #146   10. apr 2012 En kanin er såkaldte "støttetandende" Mia heim smiley

  • #147   27. jun 2012 Krybdyrgalleri??? Hvorfor hører ildere mere til på krybdyrgalleri end gnavergalleri?

  • #148   27. jun 2012 Jens: hvorfor puste op i det igen? Folk har fattet at ildere ikke er gnavere - det er det en stor del af debatten har omhandlet, så det er unødtvendigt at bringe det på banen igen.

  • #149   27. jun 2012 Jens
    Prøv lige og læs debatten, altså alle kommentarer


  • #150   27. jun 2012 også derfor bigadmins diskutere navne ændring smiley

  • #152   27. jun 2012 Stald PC:
    Prøv lige at læse din egen kommentar en gang til, for jeg kan slet ikke forstår hvad du mener med det der.

    Det giver da rigtig god mening, at man siger nej tak til ildere på et galleri for gnavere, når man ikke går ind for at det skal være tilladt...

    Ilder-mor:
    Er det ikke lidt som 1 skridt frem, og 2 tilbage?
    Det er ikke fordi jeg tror det har noget med dig at gøre. Det undre mig bare, at jeg har betalt for at være med på et <b>Gnaver</b>Galleri, og nu er der en sandsynlighed for at det laves om...

    Jeg forstår stadig ikke, hvorfor de ikke opretter et nyt galleri, til alle de dyr der mangler. Det er da også lidt at røvrende dem af os, der med overlæg har betalt for noget der handler om gnavere.


  • #154   28. jun 2012 Ja, og så har det sat det der billede som profilbillede, så man kan se det overalt på GG, ikke kun her inde smiley

  • #155   28. jun 2012 Dem der har billedet som profilbillede har det jo fordi de IKKE vil have ildere på gnavergalleri, Stald PC smiley

  • #158   9. aug 2012 Synes helt klart at man skulle lave et Kaningalleri.dk ! Så kunne hamstere og marsvin og andre mindre gnavere have Gnavergalleri.dk som deres, da en kanin jo ik´ er en gnaver smiley Så kunne man lave et Smådyrgalleri.dk, hvor dyr som en ilder kunne være smiley
    Det ville jo være mega dejligt, så kunne vi alle slippe for den ondsvage misforståelse!! smiley
    Synes slet ik´ det er så slemt, men kunne dog godt tænke mig at man ikke hele tiden skulle se og høre på misforståelsen og folk der vil have ilderene væk fra Gnavergalleri smiley - Slet ikke noget med at hakke ned på jer der vil have dem væk, vil også gerne selv have det, de er jo ikke gnavere, så de skal ikke være på Gnavergalleri! PUNKTUM!


Kommentér på:
Ildere og fritter på GnaverGalleri.dk

Annonce