{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Ilder/fritte {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Er her nogen der har, eller kender nogen der har en eller flere ildere/fritter, som bor i Aalborg?

Grunden til at jeg spørger er at min kæreste og jeg overvejer at anskaffe os en, men vi er stadig lidt i tvivl.
Derfor kunne det være rart at kunne besøge en der ejer en eller flere, for at se og høre lidt mere om det.

Hilsen Maria smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ilder/fritte
  • #1   4. mar 2015 hvis du har facebook vil jeg anbefale dig at besøge gruppen dansk ilderforening..
    de fleste mennesker derinde har styr på hvad det vil sige at have ilder smiley der er desværre stadig nogle som faktisk ikke aner at det er et rovdyr de har med at gøre.. håber du finder en der kan hjælpe dig smiley jeg bor desværre selv for langt væk smiley


  • #2   4. mar 2015 Okay, tusind tak..
    Jeg har læst rigtig meget om dem, så jeg ved i det mindste godt at det er et rov dyr, og mere omkring deres adfærd smiley
    Tror du at der er chance for at den vil kunne enes med en kat? smiley


  • #3   4. mar 2015 Jeg har haft kat sammen med mine det meste af tiden, MEN de kan lige som hund og kat eller kat og kat risikere ikke at kunne sammen, min venindes ene ilder er blevet blind på det ene øje fordi han ikke kunne li kat, og syntes han skulle smage på den det resulterede i at katten kradsede ham og ramte øjet,
    men pt herhjemme har vi ilderne i løbegård konstant (når de ikke er ude i huset) og der har den ene af vores katte sin mad nede (han får specielt fed foder, som ilderne også har godt af) og ham er ilderne lidt ligeglad med og han ligeså,
    (de kan dog godt finde på at lege sammen)

    På billedet ser du hvordan mine bor smiley
    jeg har dog kun 2 tilbage og de er snart 6 år gammel så de er ved at være et par ældre dyr smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Ilder/fritte

Annonce