{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Sammensætning – spørgsmål (rotter) {{forumTopicSubject}}

Jeg har to dejlige hanrotter på 1 år og har længe overvejet at få et par hanner mere. Jeg har fundet to hanner men de er omkring 8-10 uger gamle – hvordan er jeres erfaringer med at sætte hanner sammen i denne alder?
Og hvordan er jeres erfaring ellers med sammensætning af hanner (vil jo SÅ gerne have det kommer til at gå godt)..

Desuden overvejer at på sigt at starte en pigegruppe op også. Men her tænker jeg lidt – hvordan påvirker det mine hanner at de pludselig får en gruppe piger som naboer? Lige nu ved de jo slet ikke der findes piger…


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammensætning – spørgsmål (rotter)
  • #1   22. feb 2012 Jeg har ikke haft problemer med at introducere unger for min hangruppe.

    Tag dem ud på neutral grund og lad dem mødes. Du kan evt. have dem i et større bur, som er vasket af for rottelugt (med rodalon). Der plejer nu ikke at være de store problemer i det smiley Vask gerne det gamle bur samt tingene deri af med rodalon, så de igen ikke bare sætter sig som territoriale konger, de store smiley

    Jeg har en pigegruppe i samme værelse som mine drenge bor i. De virker ikke som om de overhovedet bemærker dem...


Kommentér på:
Sammensætning – spørgsmål (rotter)

Annonce