{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Kanin nr. 2 {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har længe overvejet kanin nr. 2. Nu i disse corona tider tænker jeg det er tiden, når man alligevel er hjemme og har massere af tid til at sætte dem sammen (hvis jeg altså kan hente en, uden for stor risiko).

Jeg har læst en del om bonding af dem smiley Jeg har selv en han dværgvædder på lige knap 1 år, og han er selvfølgelig neutraliseret og vi har neutrale områder osv.

Jeg ønsker mig en voksen, som allerede er fikset. Kan i anbefale steder at kigge? Jeg er fra Fyn og har kigget en del på fyns internat, men findes der andre steder? Ydermere, ville i vælge en han eller hun?

Min egen er meget mild, nysgerrig og kælen. Så håber han kan med de fleste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin nr. 2
  • #1   22. mar 2020 Du kan evt. tage et kig i frikanins adoptionsgruppe på facebook.

    Jeg valgte selv en hun, da jeg prøvede at finde lidt selskab til min hankanin (begge fixet). Tænkte det gav størst chance for succes med en af hvert køn. Jeg hentede hende hos Fyns internat.
    Her var det dog ikke en succeshistorie, de matchede bestemt ikke i temperament/personlighed.


  • #2   22. mar 2020 Kaniner kan have en god ustresset tilværelse i rum for sig selv. Kanin nr. 2 vil ofte opfattes som en konkurrent af nr. 1.

  • Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Svar: 11
    #3   24. mar 2020 Fuldstændig enig med Jørgen. Hold kaninerne hver for sig. Det har de det bedst med.


  • #4   28. mar 2020 Hold dem hver for sig. Kaniner er ikke flokdyr, men kolonidyr, så de har det bedst alene smiley

Kommentér på:
Kanin nr. 2

Annonce