{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.499 visninger | Oprettet:

løvehoved eller blanding med dværgvædder hjælp mig {{forumTopicSubject}}

hej jeg er blevet interreseret i at anskaffe mig en lille ninus helst så lille som overhoved syntes løvhoveder er så smukke og elsker at de er langhåret . det jeg ønsker hjælp til er . er det bedste med en hun eller han hvis man ønsker at den kunne gå sammen i en stor udendørs græsnings fold det er to hun marsvin jeg har og er lidt bange for at hvis jeg vælger en han at nåt så han bliver kønsmoden vil han jagte masvinene og prøve og parre dem er der nogle der har afaring med det??? og hvis jeg tager en hun kanin er jeg bange for at hun bliver mærkelig det siges jo at hunner kan blive mærkelige med tiden . og så kan jeg ikke se forskel på en ren løvhoved og en blanding mellem en løvhoved og en dværgvædder blier de meget større når de er blandet undskyld mine mange spørgesmål men håber i kan hjælpe mig vh pia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løvehoved eller blanding med dværgvædder hjælp mig
  • #1   12. feb 2012 Marsvin og kaniner skal IKKE gå sammen! Hvordan folk får den skøre idé forstår jeg ikke?

    http://marsvineklub.dk/info-artikler/pasning/marsvin_og_kaniner_sammen.pdf

    Gider ikke selv skrive det når DMK beskriver det godt.


  • #2   12. feb 2012 Ét velplaceret spark fra kaninens side, og så har marsvinet brækket ryggen.

  • #3   12. feb 2012 Marsvin og kanin gå sammen, det må de ihvert fald ikke.


  • #4   12. feb 2012 er det bedste med en hun eller han - Jeg vil sige en han. Da hunner nemt bliver agressive i deres brunst.

    hvis man ønsker at den kunne gå sammen i en stor udendørs græsnings fold det er to hun marsvin jeg har. - Forstår ikke du så meget som tænker på det! De må endelig ikke gå sammen.
    Et velplaceret spark så har dit marsvin brækket ryggen.
    og desuden snakker de ikke samme sprog og kan ikke se hinandens grænser dsv.



    og er lidt bange for at hvis jeg vælger en han at nåt så han bliver kønsmoden vil han jagte masvinene og prøve og parre dem er der nogle der har afaring med det? - Jeg har ikke erfaring med det. Men kaniner har deres teritorium, og jeg er faktisk blevet domineret af min kanin, han begyndte at parre mig, bide mig osv. fordi at han ville fortælle at det var hans teritorium.
    Jeg tror fuldt ud det samme vil ske.


    og hvis jeg tager en hun kanin er jeg bange for at hun bliver mærkelig det siges jo at hunner kan blive mærkelige med tiden. - Når de bliver kønsmodne, kommer de også i brunst perioder, der brummer de og kan virke faretruende, derfor vil jeg frabede en hun smiley

    og så kan jeg ikke se forskel på en ren løvhoved og en blanding. mellem en løvhoved og en dværgvædder bliver de meget større når de er blandet - Jeg tror de bliver størrer. Men don't know smiley


  • #5   12. feb 2012 Mette - Det er langt fra alle hunkaniner der brummer og virker faretruende når de er i brunst smiley

  • #6   12. feb 2012 Jeg fik mig formuleret forkert så smiley


  • #7   12. feb 2012 takker for alle svarene dejligt og vide at kaniner og marsvin ikke kan gå sammen viste jeg faktisk ikke men det var også kun ment som hvis de skulle ud på græs om sommeren jeg ville bestemt ikke have dem gående i samme bur . jeg har haft en dværg vædder på et tidspunkt med han ville pare mig hele tiden og bed når han ikke fik lov og sådan en gider jeg ikke

  • #8   12. feb 2012 Pia - Det har intet med racen at gøre at han ville parre og bide hele tiden. Der findes tusindvis af gode kaniner rundt om i landet, man skal bare altid købe fra en registreret opdrætter der fokuserer på temperament. Aldrig fra en dyrehandel.

  • #10   12. feb 2012 nej ville heller aldrig købe hod en dyrehandel men tak for de gode råd dem tager jeg venligt imod

  • #11   13. feb 2012 takker har måske fundet en lille dreng som jeg skal op og se på snart smiley

  • #12   13. feb 2012 og tak lena du har nogle skønne kaniner men leder mere efter en der er sort og hvid

Kommentér på:
løvehoved eller blanding med dværgvædder hjælp mig

Annonce