{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pottetræning af kaniner?
  • #1   15. maj 2010 Du sætter den der toiletbakke der hvor den skider mest smiley Så vænner den sig stille til at gøre det i bakken smiley

  • #2   15. maj 2010 Okay. Men det kan da være svært hvis den får lov at rende i hele huset at vide hvor den skider mest?

  • #3   15. maj 2010 render den rundt i hele huset hele tiden?

  • #4   15. maj 2010 Hehe, nej, mine gør ikke men min venindes gør, i hvert fald det meste af tiden...

  • #5   15. maj 2010 ok... så kan jeg ikke hjælpe

  • #6   15. maj 2010 Hver gang man "tager" den i at lave, skynder man sig at sætte den i kassen. Læg 'kuglerne' (eller hvad man nu vil kalde dem) i bakken, så den lærer at det er der, at den skal lave det. smiley
    Det kan godt tage noget tid. ^^)


  • #7   15. maj 2010 Smid dens pøller i bakken, altså dem den laver på gulvet.
    Hvis den bliver ved med at tisse eller pølle et bestemt sted, så er du nød til at sætte bakken der smiley

    - Som den oven over skriver, så kan det godt tage noget tid smiley


  • #8   15. maj 2010 Nu er det ikke alle kaniner,der kan lære det. Og nogne lære det hurtigere en andre. Men en god idé vil være først at prøve i selve buret med et hjørne toilett. Mine løber frit i huset om dagen med sover i deres bure.
    Vi startede med at sætte toilettet i det hjørne, hvor de besørgede mest og puttede hele tiden pøller og tis op i toiletterne. Vores hankanin fattede det relativt hurtigt, imens vores hunkanin mente det måtte være til at bygge rede. Hun har dog siden fundet ud af det.
    Vi har to kattebakker i vore hus, et i kaninrummet og et i stuen. Jeg viste dem det først ved at kalde på dem og få dem til t hoppe op i. Savsmullen gjorde at det var genkendeligt fra deres toiletter i buret, så de var hurtige til at forstå det. Men selvfølgelig er der nogle upser, men bare utroligt vigtigt af disse bliver fjernet med det samme, så der ikke er duftspor tilbage de forkerte steder i huset. Godbider brugte jeg meget til vore hunkanin da hun skulle lære at gå i kattebakken. Hun lære best med maven smiley


  • #9   18. maj 2010 Mine to "babyer" får ikke lov til at rende rundt i hele huset som sådan. Men de har en bakke hver i deres bure med kattegrus i som de bruger som toilet. Lærer de først at bruge den lærer de også at de kun er der det foregår og ikke alle mulige andre steder. Oskar lavede dog en lille pyt i går , men blev også hurtigt sat ind i hans bakke, så han ikke glemmer det XD

Kommentér på:
Pottetræning af kaniner?

Annonce