{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vitakraft, marsvinefoder???
  • #1   6. feb 2012 Jeg bruger vitakraft kuglerne som godbidder/snack til mine marsvin og kaniner, men andet af vitakrafts foder vil jeg ikke bruge - det synes jeg er noget dårligt müsli.

Ville holde mig til Tima Mega C når det er det du bruger, det er noget godt foder og jeg har selv brugt det.

• #2   6. feb 2012 Jeg kiggede også lidt på indholdet og synes det så noget usundt ud. Jeg kan godt lide tanken om at mine får rene tørpiller og så alt det usunde (musli osv) i form af snacks.

• #3   6. feb 2012 Ja, jeg er også til rene piller - det tror jeg er bedst for dem fremfor alt det müsli som oftest er fyldt med ren korn m.v. smiley

• #4   7. feb 2012 Mine drenge får ovator piller og rabbit royale, og så får de en smule vitakraft kugler blandet op i .
    Mere fordi at de gør så urinen ikke stinker så voldsomt, og sammen med min hemp som strøelse holder buret 2 - 3 dage mere end normalt.

Nå men jeg er ret glad for vitakraft, det er ihvertfald bedre end alt det andet supermarket møg der er derude :o)

Kommentér på:
Vitakraft, marsvinefoder???

Annonce