{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Mucki marsvinefoder {{forumTopicSubject}}

hej.. kigger lidt inde på zooplus, for at finde ideer til nyt foder, som er godt men ikke alt for dyrt.. Jeg har fundet dette mærke, men hvad siger i til det ?

Er det et godt et eller er det ligesom menu fra vitakraft?

http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/gnaver_smaadyr_foder/marsvin_foder/mucki/260350

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mucki marsvinefoder
  • #1   3. jul 2012 Det var godt nok nogle store piller de skal forestille at gide gnave af - ifølge posen er de 1 cm. brede og 4 cm. lange smiley

Jeg er ikke vild med nogle af ingredienserne som kartoffelprotein og gær..
    Det var nok ikke noget jeg ville bruge - det er også riiiiimelig dyrt - 1,2 kg. for 49,- ...
    Som tørfoder ville jeg bare bruge f.eks. Tima Mega C - det er et ganske godt foder man kan få på zooplus.

• #2   3. jul 2012 hov havde ik lige set gær..

blir det ik kedeligt for dem bare at æde de samme piller...de får jo grønt/frugt ved siden af, så det hjælper måske lidt på den samme kost hver dag

• #3   3. jul 2012 Mine får lidt "slik" blandet i pillerne nogle gange smiley

• #4   3. jul 2012 Marsvin ser ikke foder på samme måde som folk. De farvestrålende ting i foder er for ejerens øjne, ikke marsvinets smiley
    Hvis de får et ordentligt foder, masser af lækkert hø og gerne varieret grønt, så finder de det ikke kedeligt, uanset om foderet er et ensartet pelletereret foder smiley

• #5   3. jul 2012 Mit indtryk er, at Muckis foder ikke altid er det bedste, med en masse fancy ting i, man kan overveje om dyrene egentlig har brug for.

Til genglæld har de noget helt genialt guf, der ikke rigtig er andre der har.
    Hvis du ikke har så mange dyr, kan jeg også anbefale deres hø. Det er lidt pebret i prisen, men hold op hvor er det lækkert. Det er næsten så man selv får lyst til at spise det smiley

• #6   5. jul 2012 har ik set det med høet, har kun 3 grise, men sys nu de tager godt for sig alligevel smiley
    Tænker jeg går over til Tima mega C når jeg når så langt i foderet, til at et skift skal på tale, så de kan nå at blive vænnet til det og ik får dårlig mave

Kommentér på:
Mucki marsvinefoder

Annonce