699 visninger
|
Oprettet:
Mucki marsvinefoder {{forumTopicSubject}}
hej.. kigger lidt inde på zooplus, for at finde ideer til nyt foder, som er godt men ikke alt for dyrt.. Jeg har fundet dette mærke, men hvad siger i til det ?
Er det et godt et eller er det ligesom menu fra vitakraft?
http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/gnaver_smaadyr_foder/marsvin_foder/mucki/260350
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Jeg er ikke vild med nogle af ingredienserne som kartoffelprotein og gær..
Det var nok ikke noget jeg ville bruge - det er også riiiiimelig dyrt - 1,2 kg. for 49,- ...
Som tørfoder ville jeg bare bruge f.eks. Tima Mega C - det er et ganske godt foder man kan få på zooplus.
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Gnavere: 8 Emner: 88 Svar: 310
blir det ik kedeligt for dem bare at æde de samme piller...de får jo grønt/frugt ved siden af, så det hjælper måske lidt på den samme kost hver dag
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Hvis de får et ordentligt foder, masser af lækkert hø og gerne varieret grønt, så finder de det ikke kedeligt, uanset om foderet er et ensartet pelletereret foder
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Til genglæld har de noget helt genialt guf, der ikke rigtig er andre der har.
Hvis du ikke har så mange dyr, kan jeg også anbefale deres hø. Det er lidt pebret i prisen, men hold op hvor er det lækkert. Det er næsten så man selv får lyst til at spise det
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Gnavere: 8 Emner: 88 Svar: 310
Tænker jeg går over til Tima mega C når jeg når så langt i foderet, til at et skift skal på tale, så de kan nå at blive vænnet til det og ik får dårlig mave
Mucki marsvinefoder