{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Kaninhop - HJÆLP {{forumTopicSubject}}

hejsa gg smiley
jeg har det her lille problem at jeg har købt denne dejlige kanin simba, jeg havde sådan glædet mig til at prøve at springe med ham idag, men han er bange for det underlag jeg bruger til under springene. så han bare løber afsted og bare vil væk. og når jeg ikke kan have underlaget på kan jeg jo ikke rigtig springe med ham for så et det jo flise gulv. jeg har så bare sat ham ned på det der underlag (uden spring) men han er vildt bange for det. han prøver at flygte og han bliver helt vildt tændt.

Tænkte på om der villle ske noget ved at springe uden underlag et par gange indtil han vender sig til undelagene. altså springe uden underlag også vende ham til underlaget når der ikke er spring fremme. eller er det en dårlig idé?
og min anden íde var så at springe udenfor, men er det ikke for koldt for dem at springe i sne ? deres poter bliver jo våde ogsådan.? eller er det mig der er pivet? og det er jo koldt for dem at være udenfor , altså de står i stalden...
og den sidste idé var så at skrabe sneen væk så det var græs/jord man sprang på , men det er jo frossen så det er vel også hårdt for ledende?

Vær sød at hjælpe, smiley havde nemli glædet mig sådan til at hoppe med ham ;(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninhop - HJÆLP
Kommentér på:
Kaninhop - HJÆLP

Annonce