{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

kaninhop {{forumTopicSubject}}

hej smiley
jeg kunne godt tænke mig at komme til en let lige hoppe konkurrence til sommer, men går ikke til kaninhop så jeg vil høre om i tror det kan gå aligevel. Hun hopper fint der hjemme omkring de 40 i højde jeg er mere bange for at alle de kaniner og nye intryk der er til en konkurrence. og hvis i tror hun kan har i så nogle gode råd til at gøre hinde klar
håber i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kaninhop
  • #1   22. jan 2012 Du skal ihvert fald være med i DK smiley

  • #2   22. jan 2012 ja det ved jeg godt men tak aligevel smiley

  • #3   22. jan 2012 Hmmmm... Du kan jo søge på kaninhop.dk, og læse lidt. også melde dig ind i dk i kaniner.dk smiley

    Det er meget indvikled at kommer igang, men du skal være medlem af dk smiley
    Jeg er venter også kun fra svar fra kaj (dk), så jeg er heller ikke nået så langt...


  • #4   22. jan 2012 Når ens kanin ikke er vant til at komme ud fremmede steder, så skal man forvente, at den godt kan opføre sig anderledes, når den kommer ud, end den gør derhjemme. Derfor kan det også være en god idé, at prøve at komme ud i en forening, hvor der er hoptræning på programmet. Jeg kan se, at du bor i Østjylland - du er meget velkommen til at komme forbi til træning i Horsens - vi træner hver torsdag kl. 19-21.

    Det skulle helst ikke være kompliceret, at komme i gang med kaninhop.
    Man skal være medlem af Danmarks Kaninavlerforening og det kan man enten bliver ved at skrive på Kaniner.dk eller man kan melde sig ind hos formanden i den lokalforening, som man ønsker at være medlem af.
    Når man så ønsker at stille op til konkurrence, skal man købe en startbog til hver kanin - mere om dette kan læses på www.hopudvalget.dk
    Derefter kan man bare tilmelde sig til de stævner der er annonceret i kalenderen på www.hopudvalget.dk


  • #5   22. jan 2012 Hvor bor du helt nøjagtigt?.Jeg kan kun se Østjylland.
    Jeg kan fortælle dig, hvilken forening, der er nærmest, hvis du lige skriver sted.

    Hilsen Aase


  • #6   22. jan 2012 Nu tror jeg, at der stå r skrevet tre ghange, at man skal være medlem af DK, og Benedikte skriver, at hun ved det, så nu er det nok ikke nødvendigt at skrive igen.
    Når man melder sig ind, kan man skrive, hvilken lokalforening, du vil være medlem. Så kan du jo vælge en forening med Kaninhop.

    Hilsen Aase


  • #7   24. jan 2012 Jeg bord i ørting/Odder smiley

  • #8   24. jan 2012 Så er Horsens det nærmeste hoptræningssted. Du er meget velkommen til at komme forbi en torsdag til træning på Naturcenter Skovgaard (Vandværksvej 32, Egebjerg, 8700 Horsens), hvor vi træner fra kl. 19 til 21. Fra kl. 19 til kl. 20 er der mulighed for at få hjælp til træning af sin kanin smiley

  • #9   8. feb 2012 okey tak smiley

Kommentér på:
kaninhop

Annonce