{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP (MARSVIN)!
  • #1   13. jan 2012 han støtter lidt på det , men jeg lader dem lige stresse af , til i morgen! ..
    håber det bare er slaget! smiley


  • #2   13. jan 2012 Hvis det stadig ikke støtter på det.. Så tag til Dyrlægen smiley

  • #3   13. jan 2012 Lader dem stresse af :S

    Få da det stakkels dyr til dyrlæge?! Hvis du mistænker et brækket ben er det da ikke humant at lade den gå for længe på det?


  • #4   13. jan 2012 Synes du skal tage til dyrlægen nu.
    Det gør meget ondt hvis han har brækket benet, og de viser ikke smerter som noget af det første.


  • #5   13. jan 2012 Jeg bliver så trist og forarget gang på gang over folks udtalelser herinde.

  • #6   13. jan 2012 Du skal sgu da til dyrlægen med dyret hvis du har mistanke om det er brækket!! Du ville da også selv tage til lægen hvis du ikke kunne støtte på dit ene ben efter et fald og troede det var brækket!

  • #7   13. jan 2012 Sara J - Hvordan kan du vide hun ikke havde indre kvæstelser??

  • #8   13. jan 2012 Jeg har nu aldrig hørt om hverken indre kvæstelser eller lignende for et fald på 30-40 cm. - imponerende nok holder marsvin faktisk til meget. Jeg har enkelte gange haft dyr der faldt fra første etage til trægulv (knap 2 m.) uden de tog anden skade end knækkede tænder. Selvfølgelig kan der ske mange ting, men det er heldigvis yderst sjældent.
    Jeg ville starte med at mærke ham igennem. Hæver benet eller har han ondt når du mærker på det, tyder det på den er gal.
    At han ikke støtter på det omgående kan sagtens skyldes slaget. Selvfølgelig skal man følge dyreværnsloven og tage dyret til dyrlæge hvis man er i tvivl eller den er gal, men jeg kan godt følge TS et stykke med lige at se det an. Selvfølgelig ikke hvis han er i smerter, går fra mad og vand (tydeligt tegn på smerter), piver ved berøring eller lignende.

    Håber det går bedre med dit marsvin.


  • #9   13. jan 2012 Hans ben er ikk brækket oka!
    Men tager fandme ikk til dyrlæge kl.lort om natten ! -,-
    og ja self lader jeg mine 2 hanner stresse af da der ligsom var en HUND o 2 KATTE,der havde været derinde..
    Han spiser han brummer , snakker og gør som han plejer . !


  • #10   14. jan 2012 Hvis dyret har brug for dyrlæge kl.lort om natten, så tager man da afsted ???

  • #11   14. jan 2012 Wow - tænk at nogen mennesker stadig kan være egoistiske og være ligeglade med om et dyr er i smerte fordi skønhedssøvnen lige kommer først!

    Lizette du har ifølge loven PLIGT til at sørge for dyrlægehjælp, såfremt dyret har behov for det. Er du ikke indstillet på det, som også er etisk rigtigt at gøre, ja så må du meget undskylde, men så er du vist ikke moden nok til at være dyreejer.

    Det er godt nok heldigt for din gris hvis ikke han er kommet til skade, ellers ku han jo ha fået lov til at ligge i smerter til det sådan liiiiiige passede ind i dine planer...


  • #12   15. jan 2012 Enig!

  • #13   15. jan 2012 Cecilie F - det er da noget helt andet... det vil jo forstyrre hendes skønhedssøvn smiley

  • #14   15. jan 2012 Altså personligt kan jeg godt forstå hvis TS ikke har lyst til at kommentere yderligere i tråden her, for folk bliver da godt nok ved med at køre sig selv op i en spids da, helt uden hendes hjælp.
    Tag en slapper - gå ud og nyd vejret eller et eller andet.

    Hvis nogen gad at kigge efter, kunne man også se at TS rent faktisk ikke har været online siden få timer efter hun skrev sidste indlæg i tråden her.
    Så lad være med at hæng TS allerede på forhånd.


  • #15   15. jan 2012 Den var henvendt på alle der sidder og kører rundt i samme rille.

  • #16   15. jan 2012 Tjaa.. Okay.. Du har ret Von -Fancy.. Undskyld, Lizette.. Lyderbare så alvorligt* Når du skriver på den måde, så bliver man sååe...Skræmt??.. Ved ikke helt hvordan det skal forklares..

  • #17   15. jan 2012 Hallo . Jeg/vi tog til dyrlægen ligeså hurtigt vi ku! . Jeg havde ingen køre muligheder på det tidspunkt det skete!
    jeg har formuleret mig forkert herind , og det var fordi jeg var bange , og det må i undskyld !
    men han har det fint , det ikk brækket , han spiser snakker drikker og gør som han plejer ! .


  • #18   15. jan 2012 OG det har OVERHOVEDET IKK NOGET MED SKØNHEDSSØVN OG GØRE !


  • #19   15. jan 2012 Og jeg sad sådan set med ham det meste af natten pga. jeg var så bange så smut med jeres skønheds søvn! Jeg elsker mine dyr !
    men forstil jer at blive så forskrækket at i blir bange for alt ..
    det var trodsalt enhund der havde været derinde og 2 katte ..
    self- lade jeg dyret stresse af de var jo rigtig stresset ..
    jeg tror sku os jeg var blevet stresset og bange hvis jeg var et lille marsvin , som fik besøg af en stor hund og 2 halv store katte ! ..
    men han har det fint og det der med i hidser jer op og jeg ikk er ret gammel , jeg havde ingen køre muligheder på det tidspunkt , for de folk jeg kender med bil ,, de var i byen og drikke , og det ville være pisse uansvarelig og lade en beruset køre bil med myr og jeg ! ..
    men forskellige holdninger ! ..
    I må ha en forsat go aften , nu vil jeg gå ind og gi mine grise grønsager mad og vand smiley



  • #20   15. jan 2012 Alt er perfekt med grisene..
    de sunde og raske og snakker helt vildt . smiley


  • #21   15. jan 2012 Godt at høre at han er okay smiley

  • #22   15. jan 2012 I behøver ikke undskylde , var min fejl , jeg sku have formuleret mig anderledes !. Men sikke en omgang smiley

Kommentér på:
HJÆLP (MARSVIN)!

Annonce