{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Tvivl omkring salg af marsvin unger :( {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Hvordan sikrer I jer at jeres dyr faktisk får en marsvin ven når de bliver solgt alene? Hvor meget "bevis" kan man tillade sig at bede om? Jeg spørger fordi jeg faktisk er i tvivl om en kommende køber faktisk vil anskaffe sig en ven til den unge som jeg vil sælge hende. Og det er jeg ked af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tvivl omkring salg af marsvin unger :(
  • #1   12. dec 2019 Jeg ville slet ikke sælge, hvis jeg ikke stolede på personen. Føles det ikke rigtigt, så vent og find en anden smiley

  • #2   14. dec 2019 Enig med Esn. Hvis du er i tvivl, er det din ret som sælger at sige nej til en køber.

  • #3   27. dec 2019 Helt enig. Hvis din mavefornemmelse siger nej så hold dig til den.

    Ofte kan man spore sig ind på sandheden ved at spørge indtil den folk siger de har, hvad køn er den hvor gammel er den og hvor længe har den gået alene osv. Folk der har rent mel i posen fortæller gerne meget om det marsvin de har tilbage.


  • #4   28. dec 2019 Jeg tænker mest på de folk som gerne vil have en unge og er i gang med at købe en anden unge et andet sted så de kan gå sammen..
    Hvad kan man forlange af bevis for at de egentlig får købt den anden unge? Jeg vil meget gerne være venlig og ikke mistroisk over for en køber men jeg vil heller ikke have at den lille unge kommer til at leve et liv alene smiley
    Jeg har altid spurgt ind til de marsvin som en køber har i forvejen når de vil købe en ven til deres marsvin og der har min mavefornemmelse altid været god smiley


Kommentér på:
Tvivl omkring salg af marsvin unger :(

Annonce