{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.653 visninger | Oprettet:

HA Info: Logmenter regler - SKAL LÆSES {{forumTopicSubject}}

Logment regler:

Da der i brugerbetingelserne ikke står nogle direkte regler vedrørende logmenter, har vi valgt at lave dette indlæg for at oplyse jer om hvordan man anvender logmenter.

Ud over disse regler gælder de almindelige brugerbetingelser stadigvæk. Nogle af reglerne er også derfra - blot omskrevet, så de passer til logmenter)

Disse regler SKAL følges og er ikke til diskussion.

Hvis man er i tvivl om betydningen er man velkommen til at spørge en Hjælpe-Admin.

Vi vil efter disse regler er trådt i kraft, være mere strikse omkring logmenter. Dette er udelukkende for at gøre GG et bedre sted at være.

Hvis en af reglerne brydes vil man med mindre der står andet ved reglen, få en standart advarsel tilsendt. Ved 3. advarsel bliver din konto sat midlertidigt i karantæne.

<b>Generelle regler:</b>

1. GnaverGalleri.dk forventer at du som bruger opfører dig anstændigt og altid udviser en venlig attitude overfor andre brugere og administrator/hjælpe-administratorer.

2. Husk, at brugerne på GnaverGalleri.dk er meget forskellige hvilket kan give anledning til unødvendige misforståelser og konflikter. Lad være med at bidrage hertil ved at nedgøre andre offentligt, eller irettesætte andre. Det vil sige fra nu af tolereres logmenter som lyder: "Jeg hader xxx", "Nogle burde få sig et liv" eller "Ej hvor er du bare latterlig" og lign. ikke længere.

3. Logmenter der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående - der tilsendes derudover en officiel advarsel. I særlige grove tilfælde, forbeholder GnaverGalleri.dk sig retten til straks at sætte din brugerkonto i karantæne.

Ligeledes gælder, at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres. Hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person, eller dennes virke.

4. Private beskeder via logmenter er ikke tilladt. Der er oprettet et beskedsystem til det samme og GnaverGalleri.dk henviser dig til at benytte dig af dette.

Overtrædelser af dette vil medføre sletning af logmentet/erne og i gentagende tilfælde, vil du modtage en officiel advarsel og efter 3. advarsel vil din konto blive sat i karantæne.

5. Det er ikke tilladt at efterlyse eller videre give oplysninger til sider som DBA, bolig portalen, eller lign.

6. Logmenter om andre brugeres frysninger og lukninger er uønsket og vil blive slettet omgående - her efterfulgt af en officiel advarsel. Har man klager kan man kontakte hjælpe-administratorer.

<b>Skrivemetoder:</b>

1. Ironi er en herlig ting - men desværre meget svært at udtrykke på skrift. Vær derfor forsigtig med at bruge det. Hvis du er ironisk, så husk at markere det tydeligt, hvis du vil undgå misforståelser.

2. Ord skrevet med store bogstaver kan opfattes som råben og GnaverGalleri.dk opfordrer dig til at holde dig til normalt, pænt, dansk sprogbrug.

3. SMS-sprog er svært at læse og skiftevis store og små bogstaver er irriterende og anstrengende at læse. Undlad derfor at anvende dette.

4. Over 5 logmenter om dagen anses for spam. Overskrider man dette, vil man få midlertidig karantæne fra GnaverGalleri - samt alle logmenter vil blive slettet.

<b>Køb/Salg/Bytte/Reklame:</b>

1. Det er ikke tilladt at udnytte logmenter til at reklamere for andre hjemmesider. Dette gælder kommercielle og private hjemmesider. - Ved private hjemmesider henvises til det dertil indrettede felt i profilen.

Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det kan være direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtigt penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet. (Dvs. ingen link til facebook grupper osv.)

2. Det er ikke tilladt at annoncerer i logmenter - her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i logmenter. Det er besluttet at logmenter som lyder: "Nu har Ninus fået unger" er indirekte reklame for ens kuld og er derfor ikke længere tilladt, det samme med parringer.

3. Transport annoncer er ikke tilladt i logmenter, der henvises til denne gruppe: http://www.gnavergalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=596

<b>Andet:</b>

1. Nærværende logmenter regler er indført for at sikre, at GnaverGalleri.dk er et hyggeligt sted at være for alle brugere. Derfor bør du til enhver tid efterleve disse regler og acceptere at hjælpe-administratorene arbejder på at sikre at de bliver overholdt.

I det omfang GnaverGalleri.dk finder det nødvendigt, kan disse regler til enhver tid ændres uden varsel. Det er til enhver tid dit ansvar at kende de gældende regler og overholde disse.

2. Hvis du har spørgsmål til disse regler, beder vi dig kontakte en hjælpe-administrator via linkene øverst på siden.

3. Hvis et logment ikke bliver slettet, kontakt da en hjælpe-administrator via linket "Hjælpe-admins" øverst på siden.

4. GnaverGalleri.dk forbeholder sig retten til, til hver en tid at vurdere hvorvidt logmenter er anstødelige, eller uønskede og slette disse uden forudgående varsel. Det samme gælder logmenter der er i strid med gældende lovgivning.

5. Når du opdager dårlig opførsel på den ene eller anden måde, så lad være med at skrive om det i logmenter. Vi tolererer ikke at brugere bliver hængt ud i logmenter - uanset hvad årsagen er

I stedet skal du anvende udstemningssystemet, hvor du kan sende en udstemme vedrørende den pågældende bruger. I ekstra grove tilfælde kan du kontakte hjælpe-administratorerne på GnaverGalleri.dk. (Husk at skrive en begrundelse og evt. et link. Blanke stemmer er ugyldige)

6. GnaverGalleri.dk, administrator eller hjælpe-administratorer kan på ingen måde kræves til ansvar for slettet materiale. Endvidere kan beslutninger foretaget af GnaverGalleri.dk, herunder administrator og hjælpe-administratorer ikke ankes.

Du opfordres derfor til at gøre dig nøje bekendt med brugerbetingelserne på GnaverGalleri, samt overholde disse. Dette gælder også for opfølgende regler lavet af Hjælpe-Admins.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HA Info: Logmenter regler - SKAL LÆSES
  • #1   12. aug 2011 læst (O:

  • #2   12. aug 2011 Javel ja.

  • #3   12. aug 2011 Aha.........

  • #4   13. aug 2011 Hmm.. Der står jo at logmenterne er til at opdatere lidt omkring hvad der sker.. Den der med at man ikke må skrive f.eks "Nu har Stampe født 6 store unger", fordi at det åbenbart er reklame ?

  • #5   13. aug 2011 Stald Tara - Nu er der så meget andet man kan opdatere om, som ikke er reklame..

  • #6   13. aug 2011 Husk og opdater eksemplerne så også.

    Synes det bliver mere og mere forvirrende med hvad der må stå og hvad der ikke må stå.
    Og husk så lige det skal være gældende for alle!


  • #7   13. aug 2011 Det er nemlig rigtig Maria. <b>alle</b>

  • #8   13. aug 2011 Synes det er træls og irreterende at man ikke må reklamere med kuld i vente eller skrive at ens hun har født unger.


  • #9   13. aug 2011 Ville have været lettere og meget kortere at beskrive hvad brugerne overhovedet måtte i logmenter, for der kan da umuligt være meget tilbage......

  • #10   13. aug 2011 Enig Von Fancy

  • #11   13. aug 2011 Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor reglerne ikke er ens på de forskellige gallerier..
    Synes det er helt hen i vejret at man ikke engang kan få lov til at vise sin glæde ved at have fået unger, eller at man ved man venter unger. - uden at det betragtes som værende med salg for øje (reklame) ..

    På hundegalleri, må man da gerne fortælle hvis man venter hvalpe - uden at man får af vide at det er forbudt..
    Men reglerne er åbenbart ikke ens - hvilket for mig ikke giver mening..


  • #12   13. aug 2011 Men Maria, man må jo ikke opdatere vennerne, som der så ellers fint står man netop skal, når man opretter et logment.. Eller det må man da i hvert fald ikke længere.

  • #13   13. aug 2011 Reglerne har altis været gældene for alle, og de fleste af de regler der er beskrevet er faktisk dem der allerede står i bruger betingelserne..

  • #15   13. aug 2011 Okay.. Det her skal skam ikke betragtes som kritik til jer hjemadmins men..
    Jeg synes virkelig at nolge 'ledere' på de forskellige gallerier, er begyndt at gå i virkelig små sko, alt for små sko, efter min mening.. Man må så åbenbart ikke mere glæde sig over at man endten venter unger, eller har fået unger? Nu sprørger jeg måske dumt, men er det ligesom ikke det logmenter er beregnet til? til at man kan dele sin glæde med alle ens venner, lidt ligesom hvis du står noget på på din væg på facebook, der kan alle dine venner, også læse det, og glæde sig med dig, men nu er det jo de få, der går ligeså meget op i gnavere, som vi gør herinde, og derfor er det måske lidt ring, at man ikke en gang må dele sin glæde om nyt kuld i logmenter? synes især det er underligt når det ene esempl på de 'rigtige' logmenter er "Jubii hun har endelig fået unger!" det er da også reklame? hvilket egentlig er imod jeres regler?

    Og hvad med ''Nyt album med mit skønne kanin'' det er også i mod reglerne nu så?

    Og ja, self. skal GG være et sted for alle og vi skal hygge os med hinanden, men når man ikke en gang må glæde sig over logmenter, så ved jeg snart ikke hvad..
    Fordi inde på Hestegalleri, som er det galleri jeg bruger mest, der må man genre glæde sig over, hvis ens hoppe er ifol? og også når hoppen har folet? - fordi man reklamere jo ikke dirikte med at hverken gnaver ungerne eller hestene for den sags skyld skal sælges?

    Og over 5 logmenter om dagen er = spam fair nok, hader selv folk der skriver 50 om dagen (hvilket man tit oplever på hg..)
    Men hvad nu hvis man fx. har en del at fortælle, hvis man nu har mange gnavere, vil de så blive betragtet som ''useriøse'' logmenter hvis man fx. skriver lad os sige 3 lige i trak, som hænger sammen, fordi de ikke kan være i et? betages det som useriøst?

    Men jeg fatter heller ikke helt hvorfor man heller ikke længere må skrive med store og små bogstaver som man vil? der er jo en del 'små' tøser der skriver ''pop-sprog'' som fx. er hEj MeD dIg .. Det må jo være deres probelm, dem der ikke kan lide det kan vel bare lade være med at læse det? smiley

    Og så godt at der stod at det IKKE er til
    diskussion, men det her er blot nolge sprøgsmål, som jeg håber er ok, da jeg self. nok skal føgle jeres regler smiley

    Og jeg må sige at jeg er super glad for min bruger herinde, og synes det er rigtig hyggeligt, med et lille galleri, i forhold til fx. hg smiley så tummel up for det smiley ..

    Jeg beklager evt. stavefejl, har ikke rattet det igennem, og undskyld det blev så langt. Og det er skrevet i en god mening, jeg er bestemt ikke ude på at hakke ned på nolge, heller ikke vores dejlige Ha'er herinde, som holder ro og orden herinde. smiley

    Men forsat god nat/aften smiley

    // Cecilie - Stald Gufferne.


  • #16   13. aug 2011 Du må gerne opdatere om nye videoklip osv.. Hvis man kigger igennem logmenterne er det faktisk meget få der omhandler unger.. Så jeg syntes ikke rigtig det er en stor ting der er ændret..

    Hvad mener du med ikke længere? Den med SMS sproget er faktisk en del af brugerbetingelserne... Det er skam ikke noget nyt, langt fra


  • #17   13. aug 2011 Det med længere mener jeg med, hvis man nu har behov for at bruge mere end et logment, for at forklare det man vil om sin gnaver, og det fx. trækker ud i 3 logmenter i træk, som hænger sammen om det så tages som useriøst ? smiley

  • #19   13. aug 2011 Camilla

    Jeg fatter det virkelig heller ikke når et af de 3 eksempler på korrekte logmenter er "Jubii hun har endelig fået unger!" ? smiley


  • #20   13. aug 2011 JUBI....
    Så nu får I indført regler hvor I også bestemmer hvad man må uden for siden?

    Ja - gad vide hvor den kommer fra -_-;


  • #21   13. aug 2011 Camilla - fordi det er indirekte reklame

    Furrytails - Vi bestemmer ikke hvad i gør på andre sider..


  • #22   13. aug 2011 Nu hvor I laver regler som er uden for brugerbetingelserne har vi brugerne også krav på en dokumentation der er skrevet af den rigtige admin om at HA'erne må lave regler uden Big Admin er inde over.

  • #23   13. aug 2011 Kan virkelig ikke se hvorfor man ikke må skrive at ens kanin har født, eller der ventes unger.
    Men så få rettet eksemplerne, når man nu ikke må mere.

    Og hvor lang tid varer en karantæne ?


  • #24   13. aug 2011 Fuldstændigt enig med von fancy.
    Jeg synes det er helt hen i vejret, og overvejer kraftigt at melde mig ud herfra.

    Én ting er at der bliver stilt nogle latterlige regler op.. Noget helt andet er, at en HA'er åbenlyst bryder dem - men det er selvfølgelig helt i orden..

    Tror bare jeg holder mig til gnaverforum.dk fremover.


  • #26   13. aug 2011 synes godt nok nogle af de der regler er latterlige!!
    folk der skriver at deres dyr har fået babyer har altså sjældent skjulte bagtanker om reklamation i hovedet når de skriver deres logmenter..
    jeg synes at det fungerede UDEMÆRKET dengang jeg kom herind hvor der slet ikke var så mange regler..
    Btw. nu hvor er er så mange regler, bliver de sværere at følge, da det ikke er sådan lige til at huske SÅ mange regler, hver gang man vil skrive et logment............


  • #27   13. aug 2011 hold da op..jeg skrev da dengang freja fik unger noget i stil med : så har freja født 3 dejlige unger eller noget lign. kan ik lige huske det..

    Men det må man ikke nu... det var da plat.. jeg glædede mig til disse unger, og det var ikke en reklame, og jeg har selv beholdt en af dem..

    jeg skjrev også : uhhh har mærtket unger i Freja idag... Det må man heller ikke skrive nu?
    HAhaha hold da fast tror bare jeg lader være med at bruge logmenterne når det skal være så snæversynet!


  • #28   13. aug 2011 Troede ikke DK blev styret i diktatur! For det er lige hvad det her er. Åndssvage regler som brugerne ingen indflydelse har på!

  • #29   13. aug 2011 Det er måske også lidt underligt, at sådan et lille galleri som gnavergalleri, har så mange regler, i forlhold til fx. hestegalleri.. Fordi self. kan man ikke holde styr på hele hestegalleri, men så på sådan et lille galleri burdte folk vel også få lidt ''løse tøjler'' og bare bestemme lidt selv? smiley .. i stedet for, sådan ER det bare! Og den gang min gamle kanin fik unger, der blev jeg da rigtig glad, og det må man ikke skrive herinde mere, og manger beholder faktisk mindst 1 selv..

    Og som sagt på rattet jeres fx. inde under logmenter, når i bare går og laver om på reglerene..

    Og på hestegalleriet er der lige pt. 94227 brugere, og på gnavergalleri er der pt. 8075 brugere, så synes det er lidt underligt at der skal være SÅ mange regler herinde, fordi jeg må ærlig talt sige at jeg tror, at mange af de mindre piger herinde, ikke går om tænker over reglerne hele tiden, fordi der er så mange at huske på ....


  • #30   13. aug 2011 Jeg skriver en mail til AM (hvis hun stadig står for det´)
    - for synes ikke det virker helt rigtigt at der bliver lavet så mange specielle regler HERINDE, og ikke de andre steder !


  • #31   13. aug 2011 Heil GG... eller nåwet...

  • #32   13. aug 2011 Tingene kører i forvejen ikke særlig godt for jer, så hvorfor gør I det så værre for jer selv? I skal altså til at passe lidt på, ellers mister I mange brugere.. Og folk er blevet meget mindre aktiv herinde, hvilket nok skyldes alle de regler I laver.. Men ak ja, flere regler skal jo nok sætte gang i det hele, haha.. smiley

  • #33   13. aug 2011 Øv øv, så må jeg helle ikke skrive at min mus snart skal have unger, bare for at vise min glæde?? Det er da alt for latterligt! Og jeg kan virkelig ikke se hvordsn det skal være inddirekte reklame. Jeg syntes der er andre langt vigtigere ting at bekymre sig om end at bestemme hvad man må skrive i sine logmenter! Hvad må man overhovdet skrive??

  • #34   13. aug 2011 Mor til katja:
    <i>Ligeledes gælder, at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres. Hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person, eller dennes virke.</i>

    Mest jo...

    Det her er jo at sige, at hvis jeg er uvenner med en, der tilfældigvis også sidder her inde, og har det samme brugernavn her inde som et andet sted, så må jeg ikke kritisere denne person uden for siden.
    Det er da i den grad at sige, at jeg ikke må gøre som det passer mig uden for denne side.

    Med mindre der menes, at man ikke må kritiserer personer der ikke er på denne side, men så er formuleringen helt hen i vejret. For lige nu står der at jeg ikke må kritiserer folk her inde, uden for denne side.


  • #35   13. aug 2011 CS:
    Det her er en privatejet side. De kan gøre præcis som de vil - det er bare ris til egen røv i sidste ende,

    Men det har ikke en skid at gøre med hvordan DK bliver styret.
    Du kan sammenligne GG med et privat hjem.
    Du må heller ikke bare gå ind til fremmede mennesker, og begynde at hoppe i møblerne og spise deres mad. Det har ikke noget med diktatur at gøre, eller hvad man må i DK generelt.

    I det offentlige rum må du gøre hvad der passer dig, så længe det er inden for lovens rammer.
    Privatejede institutioner, sider, fora mv. må lave alle de regler de vil, så længe de holder sig inden for dansk lovgivning, og så skal disse regler overholdes, ellers må man gå sin vej.


  • #36   13. aug 2011 Jeg ved godt de godt må lave deres regler selv. Men jeg synes alligevel det er dårligt de ikke prøver at gøre så brugerne har indflydelse på reglerne.

  • #37   13. aug 2011 Det kan jeg sagtens følge dig i smiley
    Det ville være snedigt at man fra HA'erne side forsøgte at hører efter hvad der bliver sagt, frem for bare at forbyde sig vej ud af alt (som faktisk er den samme tendens vi ser i samfundet, så det er muligt det er her tankegangen er hentet fra).
    Det er også skide snedigt lavet, at dem der styrer det her inde, kan gøre lige hvad der passer dem, men de kan ikke drages til ansvar. Så hvis en HA'er ser sig sur på en eller anden, kan denne bare slette logmenter i et væk, men kan ikke drages til ansvar for det.

    Det var mere den med at DK ikke er et diktatur.
    Den argumentation kan man ikke bruge et sted som dette smiley


  • #38   13. aug 2011 *Furrytails* Pia N - Ja du må ikke kritisere folk fra andre sider herinde..

    Og det er i øverigt ikke en ny regl, men en regl der har været i brugerbetingelserne hele tiden..

    Det er lidt skræmmenede hvor få der egentlig har læst dem, eftersom det er de normale regler der bliver klaget over

    C S - Planglagt reglen i markedet er kun kommet fordi brugerne ønsket det.. Så der er skam "brugerlavet" regler


  • #39   13. aug 2011 Hvorfor må man lige pludselig ikke sige ''Min ganver/kanin har født!'' ? Det er jo en glæde man vil dele med andre, det er jo ikke en reklame på dem måde..

  • #40   13. aug 2011 Mor Til Katja:
    Det kunne være du selv skulle begynde at læse hvad der bliver skrevet, frem for at læse hvad du tror der bliver skrevet.

    Det der står i reglerne lige nu er, at jeg ikke må gå ind på Opdigtetforum.dk og kritiserer JegErEnSpade, der har en bruger under dette navn på Opdigtetforum.dk, og tilfældigvis også hedder JegErEnSpade her inde.
    Altså den specifikke del i reglerne jeg har citeret.
    Jeg må heller ikke skrive på min personlige hjemmeside eller min blog, at jeg synes JegErEnSpade er en klaphat, selvom det slet ikke angår denne side, da JegErEnSpade er bruger her inde.

    NB:
    Opdigtetforum.dk og JegErEnSpade er fiktive.


  • #41   13. aug 2011 Mor til Katja - Hvis du hentyder til at det hele tiden har været en regel at man ikke må skrive man venter unger- altså glædeslogmenter.. Så er det noget pjat.

    Jeg har været hjælpeadmin inde på baboom, da det hele startede, jeg var der i over 3 år, og derefter holdte jeg pause..
    I de år jeg har været der har jeg aldrig set noget lignende..!

    Logmenter er til for at opdatere andre om hvad der sker i ens liv, man må ikke snakke sammen over logmenter, og man må hellere ikke annoncere for sine markedsannoncer.. <- det gør man heller ikke ved at skrive "Jubii Min mus er drægtig!" eller "jubiii jeg venter unger" <- det er da ikke at sige se jeg får snart mus til salg.. - for hvis det er dét - så går i altså i alt for små sko, så må man jo snart ikke skrive noget..

    Må man så heller ikke skrive man har købt et nyt avlsdyr ? - Det vil jo blive brugt til at lave unger, som så skal sælges. .. Skal den virkelig helt derud???

    Og det med at vi klager over det, og du siger vi ikke har læst dem.. - Jo da, men i laver reglerne om, drejer dem til hvordan i mener de skal tolkes, ikke hvordan DE EGENTLIG er ment, og det er dét der gør os brugere forvirrede og sure...

    Vi ved jo snart ikke om vi må logge ind mere, eller om i også laver regler for hvornår og hvor meget vi må sidde herinde..


  • #42   13. aug 2011 Nu har jeg siddet og kigget Brugerbetingelserne igennem, både herinde og på hundegalleriet.. Og alt vedr. logmenter er tilsyneladende slettet ..
    Så der står INTET om regler vedr. logmenter - De regler VI BRUGERE skal overholde, er de regler der står i brugerbetingelserne!

    I kan ikke forvente at alle brugere går ind og læser i jeres eget lille forum om hvilke regler og tiltag I er kommet med ...

    Så hvis i hjælpeadmins vil have håndhævet nogle regler, må i jo skrive til admin og får dem til at sætte dem i brugerbetingelserne - andet er ikke i orden!


  • #43   13. aug 2011 Fandt lige dette faktisk smiley


    Hvordan virker logmenter?
    1 Du skriver en lille tekst omkring aktuelle ting i dit liv.
    2 Dine venner opdateres ved at følge med i dine små tekster.
    3 Din egen brugerprofil bliver opdateret med dine tekster, som en slags miniblog.

    Korrekte logmenter

    Eksempler på korrekte logmenter:
    "Jubii hun har endelig fået unger!" <------- <b> Jamen så er den vidst ikke længere! </b>
    "Nu har min kanin lært at hoppe over en pind."
    "Skal til udstilling med min hamster."

    Hvor vises logmenterne?
    Logmenterne vises på:

    ? Vennernes / følgernes "Min Konto"

    ? Din egen brugerprofil

    ? Logment-forsiden

    ? På forsiden af GnaverGalleri.dk

    Misbrug af logmenter

    Eksempler på misbrug af logmenter:
    "Se mine annoncer!"
    "Hey Bent gik det godt i går?"
    "Piller næse.."





  • #44   13. aug 2011 Mini - "I det omfang GnaverGalleri.dk finder det nødvendigt, kan disse betingelser til enhver tid ændres uden varsel. Det er til enhver tid dit ansvar at kende de gældende betingelser og overholde disse." Taget fra brguerbetingelsern

    Reglerne er som de står i tråden her, og det bliver der ikke ændret på


  • #45   13. aug 2011 Furrry - det er en gammel regl, som blot er skrevet med, dvs det er ikke en ny regl, du må tage dem med big admin hvis du syntes den regl skal slettes, for det er ikke en vi har fundet på

  • #46   13. aug 2011 Mor til Katja: .....kan <i>disse</i> betingelser til enhver tid ændres. Hvordan fanø skal dem der opretter sig om en uge, kende til denne tråd eller nogle af alle de andre regler I fundet på?

  • #47   13. aug 2011 Såfremt I ændrer på reglerne, så skal brugerbetingelserne også ændres/opdateres. Ellers kan I jo finde på hvad som helst.

  • #48   13. aug 2011 Hvis i unden varsel kan lave nye regler, så når i laver de nye regler og ofliggøre den, burdte i nok lige få rattet jeres eksempl på rigtige logmenter .. Fordi i bryder jo relgerne så med "Jubii hun har endelig fået unger!" .. fordi hvordan filen skal de nye brugere vide at de ikke må skrive det, når det står som deb rigtige? .. hmm.. Hvis det her virkelig er seriøst, så få dog Big admin til at sende en besked.....

  • #49   13. aug 2011 Der er vist nogen der skal have fat i Big Admin, for det lyder til at der er nogle HA'ere der er blevet lidt magt liderlige.

  • #50   13. aug 2011 Mor Til Katja:
    Det kunne se ud til at du har ret, men det kunne jo være meget rart at vide, om HA'erne kan gå ind og rette i brugerbetingelserne.


  • #51   13. aug 2011 Jeg kan bare ikke forstå, at man ikke må stræde sin glæde, over at sin gnaver/kanin har fået unger eller er blevet parret.
    En glæde man virkelig vil dele, det synes jeg altså er plat.
    Jeg er dog så enig I, at begrænsingen, men at man lige kan blive frosset, det synes jeg lige, at I har trådt for hård på tråden. Alle vil gerne sige, at sin gnaver/kanin har fået unger, men bare skulle have det inde, og lades som ingen ting, hvordan har I også det selv med det ? Og ja, så har I ingen gang rettet det endnu, hvad med de nye, de skal bare frosset, uden de ved hvorfor ?
    Jeg synes ikke reglerne er rimelige, ikke alle sammen.
    ''samt alle logmenter vil blive slettet.'' Alle sine logomenter, eller dem man har skrevet den dag ?
    ''Det er besluttet at logmenter som lyder: "Nu har Ninus fået unger" er indirekte reklame for ens kuld og er derfor ikke længere tilladt, det samme med parringer.'' Kan ikke se, hvor det er en reklame. Ville mere sige, at det var, en glædelse. Når jeg har fået unger, skal hele verden næste vide det, FORDI jeg netop er så glad, at hun var med unger.

    Mange af jeres nye regler forstår jeg ikke. Den med kuldet, er helt vildt plat, hvis I spørg mig..


  • #52   13. aug 2011 Derudover synes jeg det er latterligt at HA'ere opfinder nye regler eller strammer op på dem der er i forvejen, når de i forvejen misser eller overser mange ting. Hvorfor så ikke forenkle tingene og gøre det til færre ting at holde øje med, så man kunne følge med i stedet....?

  • #53   13. aug 2011 ~ Von Fancy ~
    - helt enig !


  • #54   14. aug 2011 Mor til Katja - hjælpeadmin :

    At reglerne er som der står i DENNE TRÅD, ikke bliver ændret <- det kan jeg da love dig for de gør.. - for de står ikke i brugerbetingelserne, SOM er de regler vi brugere af sitet skal forholde os til.
    Vi kan ikke forholde os til alle jeres ekstra regler i putter ind i reglementet hist og her.

    I er her for at opretholde lov og orden - bestemt ikke for at lave nye regler - det er noget Admin af disse sider skal gøre !


    *Furrytails* Pia N - Hjælpeadmins kan ikke rette i brugerbetingelserne..
    Det de kan gøre er at fryse, give advarsler, slette brugere såfremt de har udstemmer nok - rette forum/annonce indlæg, slette førnævnte osv.

    De har intet med reglerne at gøre, og kan ikke ændre disse heller smiley


  • #55   14. aug 2011 Synes godt nok også det er ved at være overdrevet med alle de nye regler hele tiden, som ingen gang står under brugerbetingelsen

  • #56   14. aug 2011 Indtil jeg får en besked fra BIG ADMIN om at hjælpeadminerne må rette regler også selvom modsat står i brugerbetingelserne, vil jeg holde jeg til brugerbetingelserne.

    I har nemlig ikke ret til bare at sige at jeres regler gælder når der ikke står at HA'erne gerne må ændre big admins regler. Jeg søger en dokumentation. Ikke bare noget big admin har "sagt" til jer.



  • #57   14. aug 2011 Undskyld mig, men hvad ville der ske en helt ny bruger herinde, der jo self. læser brugerbetingelserne, men ikke jeres lille emne her.Og fx. starer med at skrive ''Min kanin er har født'' Uha, så er det reklame? også vil den bruger (som lige har brugt penge på at opratte sig!!) få en advarsel 1. dag på galleriet?
    Også sprøger jeg bare lige, hvor længe tror i sådan en bruger, vil vægle at bruge siden ?.


  • #58   14. aug 2011 Synes egentlig ikke at det er fair, at os brugere har ikke bare den mindste indflydelse på noget som helst.. Vi har jo betalt for at være her !!

  • #59   29. jul 2012 hvorfor bliver det her egentligt ikke slettet igen? det er jo det rene ævl?

Kommentér på:
HA Info: Logmenter regler - SKAL LÆSES

Annonce