{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.678 visninger | Oprettet:

Aktiverings legetøj - KANIN {{forumTopicSubject}}

Jeg har selv en masse legetøj og forsøger hele tiden at finde nye måde aktivere Tumle på når han er derhjemme.

Jeg kunne godt tænke mig at vide jer med indekaniner, hvad i bruger for aktivere kaniner og hvad den har af legetøj! Måske vi kan inspirer hinanden!

Tumle har:

Plastickbolde med klokke i.
Hans bamse
Tunnler
kasse at grave i
Sækkestiol han kan møve rundt som han vil.
Så har vi lavet sådan så han kan hoppe op og ned af buret og lave en speed rute! Eller en god udsigts post!
Han har sin aktivites bold med lidt mad i.
Jeg pakker hø, eller gulerrøds toppe ind i hans hænge bold i buret så han kan arbejde lidt for få det.

Når jeg er hjemme og sidder ved siden af, får han lov til flænse avisen i stykker når jeg har læst den!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktiverings legetøj - KANIN
  • #1   11. maj 2010 Nøjh en luksus kanin du har der smiley Den keder sig helt sikkeret ikke!
    Hvad med en tur i selen? Eller ud i en løbegård?

Jeg tager nogle gange en toiletrulle ind til Eliot (uden papir på) og han elsker at kaste rundt med den smiley Også får han tit nogle dejlige æblegrene han kan gnave i, i et par timer smiley

• #2   11. maj 2010 Hehe jeps, virkelig luksus kanin. Vi har en teori om han er den mest forkælet kanin i danmark!

Det er faktisk længe siden han har fået en toiletrulle, det havde han altid som lille.. Han har masser af gulerrøder og grene at bide i!

Han er ude og gå hver dag og vi øver hop også! Det er mere ting der kan underholde med når de går hjemme i 8 timer mens man er på arbejde!

Kommentér på:
Aktiverings legetøj - KANIN

Annonce