{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udgifter pr. måned, KANIN
  • #1   19. okt 2011 Jeg bruger en 20 på hø og halm og 30 kr på en sæk gullerødder og 80,- på 15 kg foder til 7 kaniner

• #2   19. okt 2011 Har 10 kaniner.
    Og bruger i gennemsnit 300 kr. pr. mdr. på dem.

• #5   19. okt 2011 Uha, jeg ved ikke hvad jeg bruger..

300 for mad (for 11 kaniner pt.)
    20 på hø
    Så ca. 320 nogle gange mere, andre gange mindre smiley

• #6   19. okt 2011 Uhm... Nu har jeg så kun en kanin, så det er ikke så galt igen ;D

Køber en pose spåner og en pose halm i Maxi Zoo til hver 35 kr stk. mener jeg. Spånerne holder til to rensninger og halmen til en 3 stykker vil jeg tro.

Hø køber jeg ca. hver anden uge - 2 poser til 60 kr. i alt.

Og så foder, køber jeg 5 kg kaninpiller af mærket Versele-Laga til 65kr, også i Maxi Zoo, og det holder en 3-5 måneder vil jeg tro smiley

Så hvis det passer nogenlunde hvad jeg har regnet ud, så er det 165 om måneden +/- og så det der foder en gang i mellem når jeg er ved at løbe tør smiley
    Så er der jo engangsudgifter som bur og sådan smiley

• #7   19. okt 2011 Jeg køber hver månede 2 sække foder a 15 kg = ca. 140kr. (Dog bliver alt fodret ikke brugt, medmindre der er mange unger)
    2 hø + 2 halm i måneden = 60kr.
    Gulerødder = 100kr.

så ca 300kr. i måneden.. har 13 kaniner pt.

• #9   19. okt 2011 Synes også det er svært at sætte et beløb på. Købte sidst foder før sommerferien hvor jeg købte 5 sække af 15 kilo (var på tilbud) til omkring 350-400 kr.. Og jeg tager hul på den sidste sæk imorgen. Halm får jeg gratis og hø gav jeg 15 kr pr balle for sidst.. Og så køber jeg 25 kilo spåner til 75 kr. De holder også gerne et par måneder da jeg ikke muger alle burerne HELT i bund hver gang. I sommermånederne tror jeg den største post i mit månedlige budget er gulerødder. Der kan jeg købe poser af 2 kilo i Bilka til 8 kr stk og der ryger nok ca 4 poser om ugen ca.. Men nu kan jeg begynde af købe 25 kilos sække til 30 kr..

Jeg tror faktisk det er ligeså dyrt at have 1 kanin men så købe småt ind og købe "luksus" i Maxi Zoo og sådan end at købe stort ind og have 8 kaniner - hvis man kan dele det op på månedlige omkostninger helt præcist..

Kommentér på:
Udgifter pr. måned, KANIN

Annonce