{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

risiko for drægtig marsvin. {{forumTopicSubject}}

Hej vi hente hende her den skønne lille mutte for snart 2 uger siden, jeg syntes hun har en lille bule på maven, hun har gået sammen med en han inden vi fik hende det fandt jeg ud af igår. Ham der havde hende før, troede ikke der skete noget ved hun gik med en han. Den Bette mus er kun 8 uger. Skal jeg holde øje med hende. 🙂


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  risiko for drægtig marsvin.
  • #1   28. maj 2019 Suk, det er desværre stadig en udbredt 'misforståelse' ude i byen, at der ikke sker noget, at de ikke kan blive drægtige så tidlige, eller den 'sjove' at de ved at de er søskende og derfor ikke parrer sig.

    Du kan ikke gøre så meget andet end at vente og se. Fordi hun er så lille, så kan vægtøgninger snyde.. fordi hun jo osse er i voksealderen.
    Teknisk set kan hun være 2-4 uger henne.. dvs.. at der er 6-8 uger endnu inden termin.
    Hvis hun er drægtig, så går der nok et par uger mere før vægtøgning bliver mere markant end blot almindelig vokseri.
    Så du kan ikke gøre meget andet end du nok allerede gør.. fornuftig kost, stressfrit miljø og en ven (det går jeg ud fra at du har til hende).
    Viser det sig at hun er drægtig, så gør du som alle os andre.. krydser fingre for at det går godt.


  • #2   28. maj 2019 Hun går sammen med en dame på snart 2 år

Kommentér på:
risiko for drægtig marsvin.

Annonce