{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klipning af angora marsvin
  • #1   21. jul 2011 Du kan bruge en almindelig saks til at klippe hende hvis du synes hun har for meget pels.

Og det er ikke et angora marsvin du har - det er nok en alm. langhåret du har smiley

• #2   21. jul 2011 Enig med Lux.

Du bruger en alm. saks. Og så klipper du ellers i pelsen som du vil.

Mine langhåret marsvin klipper jeg bare godt og grundigt op når de går her hjemme i avl. MIne udstillings marsvin er en anden sag.

Men hvis ikke du vil kort plysse hele marsvin, så klipper du bare hende det mindre. Det er ikke sikkert det bliver lige når du forsøger, men øvelse gør mester.

Og som Lux skriver er der ikke noget der hedder et angora marsvin.

• #3   21. jul 2011 Jeg ville så overveje at anskaffe mig en "potesaks" - dvs. en saks med rundede ender så man ikke risikerer at stikke marsvinet, og så klip ligeså forsigtigt.
    - Man kan få en god en til en 100-150kr men man kan også få en billig en som er fin nok til 30-50kr.
    Synes altså det er en rigtig god ting at ha' når man skal klippes et sted som bagdelen.

Jeg har to langhårs marsvin, og de får en tur med hundenes trimmemaskine smiley Den ene fik kun en rumpeklipning, den anden fik en full-trim over hele kroppen smiley
    - Men ikke noget jeg ville gøre med en drægtig hun.

Der vil jeg ta' en saks og klippe ligeså forsigtigt smiley

• Kirsten F
    Kirsten F Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #4   22. jul 2011 ja jeg klippede også meget forsigtigt ved bagenden og også ellers selfølgelig det var bare lidt af pelsen på siderne også den var simpelthen så lang smiley

Kommentér på:
klipning af angora marsvin

Annonce