{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.978 visninger | Oprettet:

Hamster alene hjemme? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg er helt ny i gnaver verdenen, faktisk ikke engang begyndt endnu.

Sagen er den at jeg længe har overvejet at få mig en hamster. Der er dog det at jeg arbejder i HVER ANDEN weekend (fredag nat til søndag morgen) så hamsteren vil komme til at være alene EN hel dag (lørdag) til jeg er hjemme søndag morgen/formiddag.
(jeg vil være hjemme om fredagen men skal gå sent om aftenen)

så mit spørgsmål er hvad er jeres erfaringer med at lade hamsteren
Være alene? Kan den det?

Jeg vil jo som den eneste dag ikke kunne holde øje med den lørdag da jeg er hjemme til
Sent om fredagen og tideligt hjemme søndage.
Jeg håber i vil give mig et
Godt råd eller jeres erfaring/mening for jeg vil naturligvis ikke anskaffe mig en hamster hvis det bliver helt umuligt at den er uden opsyn en hel dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hamster alene hjemme?
  • #2   17. apr 2019 Hvis du kender en der lige kunne gå ind og se til den engang om lørdagen, så kan du sagtens have en hamster. Dette både fordi den skal tilses 1 gang i døgnet i følge loven, som fancy siger, men også for lige at sikre at vandflasken virker, at hjulet ikke er blevet gravet ned og at den ikke er kommet til skade eller blevet syg smiley


  • #3   20. apr 2019 Solvej, det er jo netop de ting tilsynet er til for. smiley


  • #4   22. apr 2019 Jeg kan godt se at mit indlæg kan misforstås xD
    Jeg mente egentligt bare at det jo er lovpligtig uanset, men at det jo er for at sikre disse ting, da det jo ikke er sikkert at man som ny ved at hamstere har det med at grave sit hjul ned eller at vandflaskerne ikke altid virker smiley
    Jeg ved godt at tilsynet er for at sikre dyret smiley


  • #5   23. apr 2019 Den kan godt være alene 1 hel dag.. Et døgn er jo 24 timer, og dag er jo plus minus 12 timer..

  • #6   25. apr 2019 Beltane, hvis du læser det, tager ts afsted fredag aften og er først hjemme igen søndag, det er altså over 24 timer, og 2 nætter hvor hamsteren er vågen. Det er i min optik alt for lang tid for en hamster at gå, hvis den enten kommer til skade/bliver syg eller vandflasken går i udu f.eks.

    Det var noget helt anden hvis man tog afsted tidlig lørdag morgen og kom hjem igen lørdag aften, men dette er jo ikke tilfældet.


Kommentér på:
Hamster alene hjemme?

Annonce