{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

OPFORDRING! Til alle - forum emne {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg håber i alle læser dette og forstår det, ellers så stil endelig spørgsmål.
Dette er ikke rettet mod en bestemt person, men skrevet til alle.

Jeg har alene i dag rettet 4 overskrifter, og retter minimum en overskrift om dagen, det synes jeg er lige i overkanten, det er ofte overskrifter der hedder "HJÆLP!" eller "jeg har brug for hjælp" men også mange andre overskrifter der er intet sigende.
- En overskrift der er sigende, betyder at den beskriver meget kort hvad ens spørgsmål/emne handler om.
- Søger man f.eks. hjælp til at finde noget godt foder til sit marsvin kan overskriften lyde "godt foder til marsvin"
- Mange her inde ønsker at man skriver dyret det drejer sig om i overskriften, altså ikke navnet på dyret, men arten, er det kanin, hamster, marsvin mv. der er tale om.

For at fortsætte lidt med sidst nævnte, altså at skrive dyret, husk nu at nævne hvilket dyr du taler om i dit emne, mange skriver bare "søger en rex, kender i en avler" her vil jeg gerne nævne at rex både findes inden for kaniner og hamstere, det gør farven zobel også, og rigtig mange andre ting har de forskellige dyre arter tilfælles her inde. Så skriv altid hvilket dyr du taler om, er det en kanin, hamster, marsvin mv.
Når der er så man folk og dyrearter her inde kan man nemt skabe forvirring.

Husk at poste dit emne under den rigtige kategori, generel diskusion, er til emner der omhandler gnavere (og de andre dyr på siden) og ikke til at skrive om skolen, og spørge om hjælp til kæresten, dette kan skrives i off topic.

Endnu en opfordring er at, huske at læse sit emne eller besvarelse igennem inden man poster det,
- er det let forståeligt
- er der noget som kunne misforståes
- kunne nogen blive kede at det jeg skriver
- er der stavefejl (selvfølgelig er det i orden at man ikke kan stave til alt)
Nogle gange læser jeg emner som jeg intet forstår af.

Håber I tager dette til jer og lige tænker over det næste gang I opretter et emne eller svar her på GG.

Hilsen
Susse - hjælpeadministrator.
______________________________________________
Læs gerne brugerbetingelserne igennem, for brugen at gnavergalleri, og de andre gallerier bazoom har.

http://www.gnavergalleri.dk/brugerbetingelser

Overskrifter til Forum-indlæg

Et indlægs overskrift bør svare til indlæggets indhold.
Såfremt du ønsker en vurdering af din bils værdi kan dit indlæg eksempelvis få overskriften: “Hvad er min bil værd”.
Bazoom forbeholder sig retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter et frit skøn.

Brug af Forum

Korrekt postning af Forum-indlæg
Bazooms brugere opfordres så vidt muligt til at sørge for placering af indlæg på den hjemmeside og det forum, hvorunder indlægget emnemæssigt hører hjemme.
Bazoom forbeholder sig retten til efter et frit skøn at fjerne, flytte eller slette indlæg, som tydeligt er fejlplaceret. Læs altid dit indlæg igennem og tjek, at dit indlæg er skrevet på en god og let forståelig måde, inden du poster det.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
OPFORDRING! Til alle - forum emne

Annonce