{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Kanin oppustet {{forumTopicSubject}}

Hej GG
Jeg har her i dag bemærket, at min ene hunkanin muligvis har lidt oppustet mave.
Jeg kan ikke helt finde ud af, hvor "hård" en kanins mave skal være, fordi min anden kanin faktisk ikke har ligeså "hård", så hvordan skal maven helst mærkes?
Og hvad kan være årsagen være? Hun får kaninpiller, hø og vand hver dag, og så selvfølgelig også grøntsager en gang i mellem. Hun er ude og løbe 3-4 timer hver dag.
Inde i buret sidder hun MEGET stille og bevæger sig ikke rigtig, derudover virker hun lidt irriteret, når jeg løfter eller rører maven.
Hun var sidste sommer i gennem en periode med orm, som er behandlet nu.

Og en sidste ting, havde planlagt at få hende parret her i weekenden, men det er vel ikke så smart, hvis hun har ondt i maven eller er oppustet?

På forhånd, tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin oppustet
  • #1   2. mar 2019 Jeg havde engang en kanin som også havde hård mave det jeg så gjorde var at tage den op vendte den om på ryggen og masseret blidt og roligt på maven så lige pludselig kom der en rumlen og så blev maven blød og kaninen fik det bedre masser den i ca 10 minutter med et let tryg kaninen vil elske det smiley

Kommentér på:
Kanin oppustet

Annonce