{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Marsvin - langhåret {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Det er sådan at Penny mit marsvin er faktisk et hvirvel marsvin, han har bare glem og lave dem smiley

Så istedet er hans hår på bagdelen meget lange, burde jeg klippe dem?
Fordi de bliver længere og så tisser og pøller han på det, og det er jo ikke det fedeste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin - langhåret
  • #1   17. jun 2011 Et hvirvel marsvin har hvirlver. Har han ingen hvirvler er han ikke noget hvirvel marsvin.

    Men kan kan være langhåret eller semi langhåret. Og ud fra billederne i din profil er han semi langhåret.

    Og ja det vil være en fordel at klippe hans pels bag på så den ikke filtre i bundlaget og lign.


  • #2   17. jun 2011 Alle hans søskende har hvirvler smiley

    Men det også lige meget hvad han er hehe

    Min kæreste syntes nemlig det synd jeg vil klippe det fordi han mener det vil se tosset ud .. men det vokser jo igen ikke?


  • #3   17. jun 2011 Ja det vokser igen. Og det er bedre og klippe det end at det danner filter i pelsen.

    Og angående hvirvler kan der godt komme glathåret i et hvirvel kuld osv. Så han er bare glathåret, semilanghåret gris.


  • #4   17. jun 2011 Min semi langhåret klipper jeg, og det vokser hurtigt igen .

  • #5   17. jun 2011 Jeg har en langhåret gris, særligt her om sommeren blir han generelt klippet korthåret - hans pels blir hurtigt filtret og ulækker, og så får han det varmt. Det ser skidedumt ud, ja - men så må han leve med at se dum ud og ha' det behageligt imens smiley

    Hvis det generer, så klip det af - det dør dyret ikke af, og det vokser ud igen smiley


Kommentér på:
Marsvin - langhåret

Annonce