{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

maria h
maria h
Tilmeldt:
20. maj 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

en en sørgelig dag :( {{forumTopicSubject}}

Ja så kom dagen hvor Amanda bliver aflivet smiley skal til dyrlægen i dag fik lov at få nogen dage med hende af dyrlægen da han ikke mente hun led som sådan. Jeg har ikke kunne finde nogen hjælp til urinvejs infektion, krystaller, blod i urin for mange bakterier osv.haft en måneds behandling. Så da dyrlægen siger at hun nok vil få det igen og en operation som koster 5000,- så vil jeg ikke byde hende at skulle gennemgå meget mere smiley og så er molly også syg hun har tabt sig rigtig meget og har dårlig mave smiley har haft hende i behandling siden fredags men ser ikke ud til at hjælpe og efter dyrlægen har kigget hende i munden hvor hun siger at tænderne ser fine ud så er det som om hun har problemer med at spise så er spændt på at se hvad dyrlægen siger til hende i dag smiley sikke en dag smiley måtte lige ud med det der er ikke mange der forstår hvor højt man elsker de små svin smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en en sørgelig dag :(
  • maria h
    maria h Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #1   3. jun 2011 Amanda er til venstre og molly til højre på billedet


  • #2   3. jun 2011 stakkel.. både dig og dyret..
    Men nu lider hun da ikke længere..

    Jeg kender følelsen. min nuværende han har svært ved at holde vægten, men tænderne er fine (dyrlægen har tjekket). går og holder øje med ham, for at han skal aflives hvis han begynder at lide.


  • maria h
    maria h Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   4. jun 2011 Tak mette
    du er næsten lige den eneste der forstår en, ikke meget respons man får herinde fra. Men det er vel også bare et marsvin som andre siger jeg kan jo bare købe et nyt. Tror nu jeg holder her efter 17 år. Molly vil stadig ikke spise så det er nok dyrlægen mandag smiley


  • #4   5. jun 2011 er molly holdt op med at spise?? er hun stoppet med det efter at Amanda blev aflivet? for så kan det jo være at det er ensomhed..

    men hvis du i alle tilfælde regner med ikke at skulle have flere så..

    Jeg er også ret overrakset over at der ikke er flere der svarer, det synes jeg der plejer at være.. måske ved de ikke hvad de skal sige?

    Der er mange der ikke forstår det ja, modsat kender jeg dog mange som dog godt gør.. om ikke andet så har de fattet at jeg holder så meget af dem.. men andet vil nok også være umuligt, når de har set mig tude over dem smiley
    Jeg personligt vil ikke kunne undvære marsvin, de er for mig en kilde til glæde (når de ikke giver mig bekymringer som nu..og dog, de får mig til at smile alligevel), afstresende, samt at hvis jeg er nede, viser de mig at livet går videre ^^


  • maria h
    maria h Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   6. jun 2011 Nej Molly begyndte midt i Amanda ´s behandling hun tabte pels og tænkte hun måske skiftede pels pga. varmen. Så begyndte hun at tabe sig lidt og stoppe med at spise Amanda blev aflivet i fredags og molly kørte jeg ned med om lørdagen. Jeg havde molly med så hun lige kunne tjekke op på hendes behandling vi ville give hende til i dag men i lørdags lå hun bare og gryntede og følte bare hun ventede på at dø så jeg gjorde det forbi.
    Nej lige pt. tror jeg ikke jeg vil have nogen men skal helt sikkert have igen det er de dejligste dyr og elsker når de grynter efter mad:)
    Det værste er nok arbejdet når man fortæller man skal have fri eller man kommer senere fordi ens marsvin skal til dyrlægen. Det forstår de bare slet ikke. Så prøver at undgå at sige hvorfor for det meste hvis jeg ikke lige magter at fortælle dem hvad jeg mener om dem når de kommer med dumme kommentare.


  • #7   7. jun 2011 Ja sådan nogle steder er der mange der ikke forstår det.. Man kan dog være heldig..
    Da mit nuværende Hanmarsvin blev kastreret, gik der betændelse i det ene opperationssår.
    Da chefen hørte det sikrede han sig at jeg ringede til dyrlægen med det samme, og gav mig fri til at kunne tage derind med ham, samme dag..


  • maria h
    maria h Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #8   7. jun 2011 Haha nåhh så kunne han ligesom selv mærke smerten når det gælder det område smiley Super smiley

Kommentér på:
en en sørgelig dag :(

Annonce