{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

sørgelig morgen :( {{forumTopicSubject}}

jeg vågnede i morges kl.6.15 fordi jeg havde marreridt om af der ville ske mine kanin unger noget.
min kæreste var ikke kom hjem fra fest 2 min efter, vi skændes lidt fordi han først kom hjem der og vi skal afstedtil dyreskue kl.9.00. vi sad inde i stuen og jeg kiggede over på mebse og hun kiggede på mig. pludselig fik øje på noget der bevægede sig uden for reden. jeg gik hen til buret og fuk øje på en meget lille unge. jeg kunne se den var næsten halv størelse af forhold til de andre og den lå og krøb sig sammen som om den havde smerter og gispede lidt efter vejret. jeg kunne ikke ha den led sådan og kunne ikke rigtig forestille mig den ville overleve. så for at den ikke skulle lide mere bad jeg min kæreste om at aflive den. han havde det rigtig skidt med det og sagde mange gange "jamen den har jo ikke gjord noget" og nej self har den ikke det, men den lider. så han tog sig sammen og gjorde det. kunne se på ham at der løb lidt tåre ud af hans øjne. Men det var jo det bedste for det lille kræ.
så nu er der bare 4 unger i reden smiley og lille mikro kanin må hvile i fred i kanin himlen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sørgelig morgen :(
Kommentér på:
sørgelig morgen :(

Annonce