{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning af chinchillaer i ferien
  • #1   24. maj 2011 Har du ikke nogle venner/familie, der kan komme forbi og passe dem?
    De vil nok sætte pris på at forblive i vante omgivelser smiley

• #2   24. maj 2011 Måske kan dette sted hjælpe dig?
    Det er i Kbh. Nv.
    (link fjernet)

• #3   24. maj 2011 Tak Mia, det var måske noget. Jeg er jyde, så har ikke så meget familie her. Og det er svært at få venner til at se til dem hver dag, da de færreste som bor i Kbh midtby har bil.
    Ak ja min veninde Tina passer min hest, Dani tager mine marsvin, min kanin transporterer jeg til jylland til min mor og så mangler jeg lige chinchillaerne. Havde håber min kærestes søster kunne tage dem, men det kunne hun ikke. Sikke et puslespil

• #4   24. maj 2011 Ellers kan jeg være behjælpelig, men bor rimelig langt væk (4440 Mørkøv) Jeg skal ikke på ferie alligevel. Min kæreste har ikke ferie og med 10 rotter, 5 hamstere, 15 ørkerotter og 2 hunde, da så er ferie ikke det nemmeste for os heller.
    Har før passet div. dyr bla. .a. chichillaer og kaniner, og masvin har jeg selv haft såeh smiley og min mor har haft en (god) dyrhandel for nogle år tilbage hvor jeg stod for det meste af pasning af dem osv.

• #5   24. maj 2011 Prøv evt. at gå ind på chinchilla forummet (søg på google).
    Det er muligt der er nogen der, der kan hjælpe.

Kommentér på:
Pasning af chinchillaer i ferien

Annonce