{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Ude til inde kanin {{forumTopicSubject}}

Hej GG

Jeg har nu fået mulighed for at overtage en kanin, men den er vantil at være ude i en stald, men jeg vil gerne have den indenfor, da jeg frygter jeg ikk får snakket nok med den hvis den er ude, men hvordan gør jeg bedst? Vi er i slut november måned nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ude til inde kanin
  • #1   25. nov 2018 Hejsa. Jeg har kun prøvet det omvendt, men ville råde dig til at tage det i små bidder, så kaninen ikke får hedeslag, når den er vant til de kolde temperaturer. Da min skulle ud, begyndte jeg at have den udenfor i flere og flere timer, og til sidst kunne han være udenfor døgnet rundt, så er det vel bare at gøre det med omvendt effekt☺️

    Så start med at kaninen bare kommer på besøg i en times tid måske, og så tilføj flere og flere timer til løbende. Et godt råd vil også være at hjælpe den af med den tykke vinterpels (den får den ikke brug for indenfor), så børst den ofte☺️


  • #2   25. nov 2018 Det bør ikke give de store problemer eller ubehag for kaninen, at komme ind efter at have været ude på trods af vinterpels.
    Jeg ville tage den helt ind med det samme, men vælge et køleligt rum til at starte med.
    Når den nu er kommer ind så bør den blive boede der indtil foråret. Ikke noget med at fortryde så den igen skal ud og bo igen. For mange temperatur skift kan være hårdt for dem.
    Held og lykke med det smiley


Kommentér på:
Ude til inde kanin

Annonce