{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Syg kanin. {{forumTopicSubject}}

Okay, det startede med at min kanin konstant beskidt bagi og havde dårlig mave.
Han kom til dyrelægen og fik noget forskelligt mod det.
Da han stoppede på medicinen nægtede han at spise/drikke, dyrelægen sagde giv ham en lille uges tid og ellers måtte det blive aflivning. Skal lige siges at det er i løbet af 7-8 måneder, at han har haft dårlig mave stort set hver dag, vi fodrede ham i perioder hvor det var værst kun med hø og eller kaninpiller+havregryn, hans mave kunne slet ikke klare grøntsager o.l, og han har mange gange været til dyrelægen og fået medicin for det.
Nu har han over de sidste 14 dage-3 uger tabt sig så knoglerne tydeligt kan mærkes smiley
Han drikker ca. halvdelen af hvad han gjorde før han fik medicin sidste gang han spiser ALT for lidt og er trist i øjnene og ikke nær så glad som han var den gang han faktisk havde dårlig mave hver dag.
Han spiser banan, lidt hø, ''slik-mad'' (kanin müsli blanding) og der piller han storset det hele fra og spiser et par ''piller'' fra det, solsikkefrø, iceberg salat og agurk.
Ikke det hele hver dag og det svinger meget hvad for noget af det han har lyst til.

Dyrelægen sagde jeg skulle give ham en lille uges tid jeg har nu givet ham 3 uger ca. Da jeg har det utrolig dårligt med at det er efter alt den medicin han ikke vil spise/drikke optimalt.

I medicin periode spiste han IKKE, kan han forbinde det at spise med at have dårlig mave?
Og tror i han nogensinde kommer til at spise ordenligt igen når nu han er blevet så tynd?
Jeg er sådan i tvivl for han spiser mere og mere synes jeg men det går bare SÅ langsomt og det er så lidt at jeg er i tvilv om det overhovedet er mere. Men jeg vil jo ikke aflive ham hvis han ville blive rask om en måned? Men det er der jo ingen der ved.....

Så mit store spørgsmål er vel, hvad ville i gøre?

Undskyld det blev så langt håber i vil læse det. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg kanin.
Kommentér på:
Syg kanin.

Annonce