{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Stella V
Stella V
Tilmeldt:
23. sep 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Allergi {{forumTopicSubject}}

Hejsa i stuerne.

Jeg har lige siden jeg kunne huske haft marsvin og hamstere i hjemmet og nu hvor jeg selv er blevet mor, ønsker jeg at anskaffe mig 2 små marsvin (nok mest for min skyld hehe), men! Jeg har også altid haft allergi i form af udslæt og kløe og da jeg var lille ignorerede jeg det og fik ikke rigtigt noget for det og hvad gør man ikke for de små som man holder så meget af? men jeg ønsker at høre om der er andre der også lider af allergi overfor hø og evt gnavere som evt kan fortælle hvad i gør/får imod det? Nogle allergipiller evt på håndkøb i vil anbefale?

Jeg er såkaldt multiallergiker dog ikke med slemme symptomer.

På forhånd mange tak,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergi
  • #1   23. sep 2018 Hvis du har allergi overfor hø, så kan du jo anskaffe et dyr der ikke skal have hø, som hamster eller tamrotter

  • Stella V
    Stella V Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   23. sep 2018 Jeg er multi allergiker så det vil ingen forskel have og jeg har en stor kærlighed for især marsvin haha, men ja..

  • #3   5. okt 2018 Ved du hvad du er allergisk over for?
    Hvis du allerede nu ved, at du ikke kan tåle pelsdyr, synes jeg helt ærligt du skal lade være. For hvis du udsætter sig selv for det dagligt, over længere tid, vil det med al sandsynlighed blive værre og værre.

    Jeg har en bekendt, der havde chinchillaer. Det startede stille og roligt. Til sidst endte det med at de fik deres eget skur, udenfor. Hun begyndte at reagerer når hun stod i døren. Hun var i hobbyen i rigtig, rigtig mange år, og måtte droppe det helt.

    Så ja, du kan helt sikkert holde det nede, med en eller anden form for antihistamin, men over en årrække kan det udvikle sig rigtig grimt.


Kommentér på:
Allergi

Annonce