{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Drægtig marsvin er tynd! {{forumTopicSubject}}

Jeg hjælper lige en der har et drægtigt marsvin. Er kun interesseret i seriøse henvendelser smiley

jeg har et drægtigt marsvin, og syntes hun er blevet så tynd, man kan mærke hendes rygrad rigtig tydeligt. Hun har adgang til mad, hø og grønt og selvfølgelig vand hele døgnet så det er ikke fordi hun ikke får mad nok. er det normalt, det er første gang jeg får unger. jeg ved ikke hvor langt henne hun er da hun var gravid da jeg fik hende. håber der er nogle med nogle gode fede kure til at hjælpe hende lidt op i vægt. på forhånd tak.

hun er omkring et år har jeg fået af vide, og tidligere ejer mener hun har haft unger før, vidste ikke hun var drægtig før jeg ankom der hvor jeg skulle hente hende, så ved faktisk ikke noget om hende. hun er sød og virker helt frisk drikker fint og tisser og laver stort helt normalt, så alt virker faktisk helt normalt ved hende

det er en privat jeg har fået 2 marsvin af, hun var ikke 100 % sikker på hun havde fået unger håber jeg bare at hun har, hun er tyk på maven og jeg kan tydeligt mærke unger. men ved desværre ikke hvor længe der går før hun føder, så er mega utålmodig hun får masse c vitamin det er tilsat hendes foder plus hun spiser en masse rød peperfrugt og andet grønt
hun virker ikke syg på nogen måde syntes bare hun er ret tynd over ryggen

Er det normalt, hvad kan hun gøre?
Hurtige svar ville være belejligt! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig marsvin er tynd!
Kommentér på:
Drægtig marsvin er tynd!

Annonce