{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Kaninunger og forskellige bure {{forumTopicSubject}}

Min kastrerede han kanin og min hunkanin bor i samme bur og har egentlig altid gjort det men nu da min hunkanin moske er drægtig tænkte jag at sætte min kastrerede hankanin i et andet bur lige vad siden af da nogen fortalte mig at hankaniner godt kan komme til at dræbe ungerne ved fødslen. Efter fødslen ville jeg så sætte dem sammen igen men er det muligt? Hunkaninen begyndte at bygge rede to dage efter den mulige parring og plukkede sig seks dage efter og har ikke været oppe og lave videre på reden siden da. Hvornår kan man sætte kaninunger sammen med en kastreret hankanin (alder)??
Den brune er hunkaninen og den sorte er hunkaninen de er søskende og passer meget godt på hinanden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninunger og forskellige bure
  • #1   27. jun 2018 Det kan du ikke. Kaniner der skal gå sammen skal altid være neutraliseret, så det er en kæmpe risiko at tage. Risikoen for at dine kaniner vil slås er også meget stor. Steriliser hende før de sættes sammen igen, og så skal de bondes helt forfra - altså på neutral grund og af flere gange.

  • #2   28. jun 2018 Okay men jeg spurgte dyrlægen og dyrlægen sagde at det ikke var særlig tit men at de passede virkelig godt på hinanden og at hun aldrig havde set en situation som denne før. Min dyrlæge er en jeg stoler fuldt ud på da jeg har brugt hende af flere omgange og da det er en meget brugt og populær dyrlæge men ellers tak for svaret

  • #3   28. jun 2018 Passer på eller vogter! Det er svært at se forskel om de har "care" eller vogter for ikke den anden overtager magt og plads. Hun kan være skindrægtig når hun plukker så tidligt, men vent og se tiden an.

  • #4   2. jul 2018 Altså det eneste du får ud af at have dem sammen er tre stressede dyr. Hvis din dyrlæge mener at det er en god idé bare at lukke dem sammen igen har hun absolut ikke forstand på arten.

Kommentér på:
Kaninunger og forskellige bure

Annonce