Kaninbur 3 etager {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Ja, Daisy har jo syv unger, der nu har fået øjne og nok snart begynder at hoppe rundt i buret
Derfor har jeg nu næsten besluttet mig for at invistere i 3 etagers trådnetbur, da jeg bor i lejlighed, men gerne vil have at de otte kaniner får nok plads at boltre sig på, så længe de er her
Ligeledes vil det give os lidt ekstra plads, da Victor så vil skulle flytte ind i buret også, når ungerne er flyttet hjemmefra. Så han og Daisy kan dele det (selvfølgelig hvor der er lukket af, så de ikke går sammen).
Men billigt er det jo ikke. Jeg har kig på denne model: (link fjernet)
Den koster jo 1320 kr, og der står, man sparer 375 kr. Men er der nogen der kender et billigere sted, da jeg godt nok synes det er noget dyrt? Måske nogen, der står og skal af med sådan et bur,og vil sælge det til mig?
Håber på gode svar og eventuelle prissammenligninger
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Ungerne er stadig ikke gamle nok til at kontrollere sig selv 100% og kan trille ned at trapperne og slå sig..
Desuden tror jeg de ville synes det var sjovere og komme ud på gulvet og udforske
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 13 Gnavere: 4 Emner: 11 Svar: 165
Selvfølgelig vil de også kunne komme ud på gulvet, men det vil kun kunne lade sig gøre i nogle timer hver dag, da vi også har hund, så hele situationen skal overvåges
Og pt. går de i et bur på 110 x 55 x 70, og det synes jeg altså ikke holder, at de skal befinde sig i ca. 22 timer i døgnet, især ikke når de bliver 6-8 uger, og efterhånden er godt store
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 4 Emner: 10 Svar: 24
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 13 Gnavere: 4 Emner: 11 Svar: 165
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Gnavere: 2 Emner: 40 Svar: 353
Kaninbur 3 etager