{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bad?? (kanin)
  • #1   10. apr 2010 Det må man gerne, hvis der er en grund til det..

    Jeg anbefaler det ikke på denne årstid ..


  • #2   10. apr 2010 Jeg anbefaler det heller ikke. Kaniner behøver ikke at få bad medmindre de f.eks. har haft tyndmave og er smurt ind i det.
    Ellers så bør du rengøre det beskidte sted med en klud.
    Kaniner kan hurtigt blive kolde og syge, hvis de er helt våde.
    Så hvis du vasket den, skal du sørger for at pelsen er helt tør bagefter.


  • #4   10. apr 2010 Kaniner har rent faktisk ikke "godt" af at få et bad, medmindre de var smurt ind i noget rigtig klamt. Nogle få kaniner kan dog godt lide det
    Men derimod ELSKER marsviner at bade i vand, og de har også godt af det .. smiley


  • #5   10. apr 2010 Mener ikke marsvin har godt af det hvis man bruger sæbe, selvfølgelig dør de ikke af et bad, men for tit tror jeg ikke er godt. Og de marsvine jeg har haft der har været i baljen har bestemt ikke kunne lide det men de ser nu nuttede ud når de hundesvømmer.

  • #6   10. apr 2010 Min den ene døjer nemlig med at få sår:( Så kunne jeg ikke måske give den et bad til sommer??En varm dag?? Alser vis den selv vil?

  • #7   11. apr 2010 Jenny J - Marsviner ELSKER simpelhen og bade og har godt af det.

    Ingen dyr har egentlig godt at at blive vasket med sæbe(altså gnavere og kaniner...) smiley

    Team Rabbit .. Kan du ike lave et lille hul i haven også sætte plastik pose ned i hullet også fylde det med vand(så vandet ikke bliver beskidt xD) så kan den selv vælge at gå derned.


Kommentér på:
Bad?? (kanin)

Annonce