{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke spise hø
  • #1   10. feb 2018 Prøv at give din kanin lidt mindre foder, det kan være at den spiser sig mæt i foderet, og derfor ikke spiser så meget hø. smiley



  • #2   10. feb 2018 Eller skift hø igen smiley Der kan være stor forskel i kvalitet, så det er nok bare et spørgsmål om at finde det rette, hvis du også netop siger at det først er kommet efter i har skiftet.

  • #3   10. feb 2018 Sarah - tak<3 Men han får allerede den mængde piller han skal have

    Esn - okay, vi har bare skiftet så mange gange, og det hjælper ikke rigtigt


  • #4   11. feb 2018 Jeg kan finde på at give mine kaniner en pille-fri dag, for at få dem til at spise mere hø. Det virker. Det er noget jeg har læst i en gammel kaninbog og altså afprøvet med held.

  • Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 2 Svar: 2
    #5   21. feb 2018 står stadig ved jeg ikke vil spise hø men undre mig lidt
    nå nu der er pillefri dag er der så øget risiko for høfeber eller er det kun i sæsonen mws fronruden på glem ?


  • Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 2 Svar: 2
    #6   21. feb 2018 jeg må på det kraftigste fraråde yderligere forsøg på og bruge hø som foder kan som ekvilibrist inden for spisolis forstyrrelsus (latinsk guldkorns kvalme) se på billedet det lille kræ har en voldsom allergisk reaktion!!! DEN HAR JO FÅET HVIDE HUNDE den lille helt.


Kommentér på:
Vil ikke spise hø

Annonce