{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brunst kanin? hvordan
  • #1   31. jan 2018 Altså normalt er de jo ikke i brunst i denne kolde og mørke tid - men det kan hjælpes på vej hvis man har dem til at stå i en garage eller stald med lidt mere stabil temperatur og lys... Eller også skulle du i ugens løb have haft byttet hende over i en hans bur så hun får duften fra ham det kan også nogle gange hjælpe.

    Men lige frem at forvente brunst NU fordi det skal være i dag, den er svære. Så skulle du have forsøgt med noget forarbejde først.


  • #2   31. jan 2018 Jeg havde for nogle år siden et hygge opdræt af kaniner og jeg satte bare han og hun sammen og ca 1 måned senere var der unger, har aldrig oplevet at der ikke er kommet unger, men ved ikke om jeg bare har været heldig smiley

  • #3   31. jan 2018 Jeg plejer at sætte hunnen over i et hanbur inden parring.
    Er hun svær at få i brunst, så er persille rigtig godt smiley
    På dagen er der ikke meget at gøre, end at krydse fingre 🤞

    Jeg avler helst om vinteren end om sommeren, og det kan sagtens lade sig gøre (har en der er sat til i weekenden) 💖


  • #4   31. jan 2018 En brunstig hun har kønsdele, der er friskt lyserøde eller mørkerøde, og kønsdelene er ofte hævede til lidt over normal størrelse. Er kønsdelene blege og indskrumpne, er det ikke nu, hun kan parres.


Kommentér på:
Brunst kanin? hvordan

Annonce