{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kanin bider
  • #1   27. nov 2013 Det kan være, at han er øm efter i går.

    Giv ham et par dages ro smiley Og sørg godt for ham smiley


  • #2   27. nov 2013 Min første tanke: Du tager hånden ned til ham, oppefra?

  • #3   27. nov 2013 Ja, jeg tager hånden ned til ham oppefra, men han har aldrig angrebet min hånd før.

  • #4   27. nov 2013 det er næsten 100% tegn på han har smerter, dyr bliver ofte aggressive når de har ondt: det er et spørgsmål om han forsvarer sig. Ring og snak med dyrlægen om noget smertestillende hurtigst muligt, det er typisk dagen efter det gør mest ondt for det første døgn er de smertedækket af det de fik under operationen.

  • #5   27. nov 2013 Som de andre skriver, kan det sagtens være smerter og/eller forvirring over det indgreb, der er blevet lavet.

    Hvis ikke, er det jo bare vand på bl.a min mølle..

    - Det er selvfølgelig brandærgerligt for dig, at din kanin har ændret adfærd i en negativ retning pga. neutralisering, og vi må håbe han bliver god igen smiley


  • #6   27. nov 2013 Ja, som Karina, Susan og Nøvling skriver så er der altid flere grunde til, at kaniner bider. Og alle grunde er helt i orden. Jeg tror, jeg ville ringe og tale med dyrlægen. De vil gerne vide sådan nogle ting og er klar med vejledning.
    Kaninen skulle jo gerne få det godt igen. Og vil nogle uger efter ikke markere med tis osv. hvis det har været slemt og den vil have let ved at blive 100% renlig..
    En kastration er jo et forholdsvist lille indgreb, så jeg tror da han kommer på toppen igen. Men han er helt sikkert også træt og har ikke så mange kræfter


  • #7   28. nov 2013 Mange tak for hjælpen, jeg har ringet til dyrlægen, vi skulle give ham noget smertestillende .Han går ikke til angreb på min hånd mere efter det.

Kommentér på:
Min kanin bider

Annonce