{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

hjælp med farver :) {{forumTopicSubject}}

jeg kunne godt tænke mig at prøv at avle rød satin i dværgvædder, men kan ikke rigtig finde ud af hvad farver der skal bruges for at få rød frem er der nogen der kunne hjælpe smiley

vil også høre om der er nogen der kender en god side med farve koder over kaniner takker på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med farver :)
  • #1   24. apr 2013 Der er ikke nogen farve der hedder rød, så det kommer an på hvilken farve du mener smiley

  • #3   24. apr 2013 Hvis man krydser ræverød og vildtgul, tror jeg at man i praksis får enten ræverøde med dårlig rødforstærker eller vildtgule med for meget rød smiley Det mener jeg helt klart at Jørgen har frarådet på det kraftigste

  • #5   24. apr 2013 Lige præcis smiley Men nu når der er tale om satin dværgvæddere er det næppe udstillingsdyr så man kan jo diskutere hvorvidt det er krævet at farverne er rene. Satindværgvæddere er noget skravlede og har tit stramme ører så de overholder sjældent standarden. Så skal man i hvert fald krydse dyr med almindelig pels ind over for at få nogle dyr med ordentlig type, det kommer til at kræve masser af plads og sorteringsarbejde smiley

  • Diana D
    Diana D Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #6   25. apr 2013 Altså Gulrød er den jeg evt. bedst kan lide
    Men det er jo op til dig hvad du mener der er flot smiley


Kommentér på:
hjælp med farver :)

Annonce