{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Marsvin- Fødsel- drægtighed? {{forumTopicSubject}}

Jah, jeg ved det. Jeg opretter hele tiden forummer, men jeg kommer altid i tanke om noget nyt jeg vil vide, Hehe sorry derude, men håber i vil hjælpe mig smiley

Min marsvine-hun er drægtig og skal snart føde tror jeg. Men jeg ville høre hvornår man egentlig kan mærke fostrene.
Hun blev sat til han d. 5. Februar og d. 8. Marts fik vi af vide at hun var drægtig. Hvor længe kan hun så have været drægtig da det blev d. 8. Marts?
Vil gerne vide hvornår hun SENEST kan føde.
Tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin- Fødsel- drægtighed?
  • #1   14. apr 2013 Hvis hun er bekræftet drægtig d. 8 Marts må det være fordi der har været fostre at mærke der. Så hun har været ca. halvvejs. Max 5 uger efter d. 8 Marts skulle hun altså gerne have født.

  • #2   14. apr 2013 hun kan tidligst føde fra 14 april, dvs i dag, da drægtighedsperioden er mindst 68 dage regnet fra den dato hun blev sat til han. Andet vil jeg helst ikke udtale mig om med de få oplysninger vi får.
    Hvis i ved hvad dag hun blev taget FRA hannen kan i dog regne ud hvornår hun skal have født INDEN... (det skal hun jo fra den dato plus 68 dage)


Kommentér på:
Marsvin- Fødsel- drægtighed?

Annonce